WendyBZ schreef:unihorses schreef:/afgekeurt/
Zoals al vaker gezegdIk moet diegene die al die Dravers afkeurt nog tegen komen
Er wordt niets 'afgekeurd'. Een paard koerst (als ze eraan toe komen, soms blijkt in de training al dat het niet genoeg talent heeft) en ze starten op winsomklasse. Als een paard dan wat geld verdient, moet hij naar een andere winsomklasse, die soms te hoog gegrepen is. Niet elk dier heeft evenveel talent natuurlijk. Training per maand kost wel zo'n 600 euro, dus dan kan je je misschien wel voorstellen dat iemand zo'n dier niet nog even een paar maanden laat staan.
nou, afgekeurt... die paardjes die nooit de baan op komen, door geen talent, of iets wat niet helemaal goed zit... er komen ook dravers te koop die nooit gekoerst hebbben
Ik moet diegene die al die Dravers afkeurt nog tegen komen
Er wordt niets 'afgekeurd'. Een paard koerst (als ze eraan toe komen, soms blijkt in de training al dat het niet genoeg talent heeft) en ze starten op winsomklasse. Als een paard dan wat geld verdient, moet hij naar een andere winsomklasse, die soms te hoog gegrepen is. Niet elk dier heeft evenveel talent natuurlijk. Training per maand kost wel zo'n 600 euro, dus dan kan je je misschien wel voorstellen dat iemand zo'n dier niet nog even een paar maanden laat staan.
Ik zit echt met verbazing sommige reacties te lezen
Dravers zijn ontzettend leuke paarden waar je écht wel wat mee kan. Ik spring met de mijne, rij dressuur, ben klasse III startgerechtigd in endurance en rij nu TREC in binnen- en buitenland. 

. Bovendien weet ik van mezelf dat het aanleren van galop niet m'n sterkste punt is als paardlief er geen talent voor heeft dus aan omscholen moet ik niet beginnen. Voorwaartse paarden is dan weer minder een probleem. En ik hoef niet zonodig wedstrijden te rijden, gewoon boshobbelen en af en toe een sprongetje is voldoende (meeste dravers kunnen wel beetje springen).