Waarom had je Spike toen verkocht? Spike is stoer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yaar schreef:Awh LonWaarom had je Spike toen verkocht? Spike is stoer
![]()
Volgens mijn ouders was ik ook aan wat anders toe, maar ik heb het de eerste weken echt bar moeilijk gehad
ik had 'm al 9 jaar!!!! Na z'n verkoop in januari heb ik 5 mnd lang geen paard aangeraakt
totdat elies me naar hun stallen sleepte
Ben ik 'r nog steeds dankbaar voor 
Spike had zijn goede en slechte kanten, en zo Leo ook.
Leo is een schat, Spike ook, maar met haar kan ik nu al meer dan met hem... Het was soms nog wel eens een nukkige bok 
ukkiepuk"]
[quote="ikke_89 schreef:Ik verzorg ook een shet (van Estragon hier op bokt) genaamd: Herlando, voor info + foto zie m'n profiel
Heb je al gereden op je "nieuwe "zadel ?? 
We komen binnenkort wel gebak langsbrengen 
Gelukkig heb ik er niet veel spierpijn aan overgehouden
ikke_89"]
[quote="ukkiepuk"][quote="ikke_89 schreef:Ik verzorg ook een shet (van Estragon hier op bokt) genaamd: Herlando, voor info + foto zie m'n profiel
Heb je al gereden op je "nieuwe "zadel ?? 
We komen binnenkort wel gebak langsbrengen 
Gelukkig heb ik er niet veel spierpijn aan overgehouden 
Yaar schreef:Gaaf zeg Ikke_89. Heb je nog foto's gemaakt?
Weetje, eigenlijk moet ukkiepuk ons uitleg gaan geven, want dan ga ik Tess net zo goed trainen als Zorro
Ik doe gewoon precies wat hij zegt en verdomd Zorro doet het nog ook. Het duurde alleen 3 jaar voordat we het samen doorhadden
). Ik heb 'm gekocht voor 105cm groot, krijg ik 10 cm kado
Hij is voor m'n dochtertje, maar m'n zoon die schrik heeft van paarden is ineens ook helemaal dol op hem geworden, er is dagelijks ruzie wie shetje mag eten gaan geven en in of uit de stal mag halen
Het is zo'n ongeloofelijke schat en een voortreffelijke leermeester. Als de kinderen niet genoeg respect tonen gaat ie koppig doen en als ze de zot ermee houden bokt ie. Als ze eerlijk zijn met hem is hij gewoon TOPBRAAF
Een echte meester in kinderen opvoeden in het paardenwereldje
Yaar schreef:Gave shet Saskia!Nou ukkiepuk, ik kom een les op superzorro nemen hoor
![]()
![]()
Vraag maar aan Junta_Mellie hoe "makkelijk" hij is
ukkiepuk"]
[quote="Yaar schreef:Nou ukkiepuk, ik kom een les op superzorro nemen hoor![]()
[/b]
Ik kom oooooook! 
Zullen we afspreken dat (de eigenaar van) de winnaar van de shettenverkiezing zijn shet tentoon moet stellen tijdens een meeting?
Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar al die ventjes van jullie 
Jessie88"]
[quote="ukkiepuk"][quote="Yaar schreef:Nou ukkiepuk, ik kom een les op superzorro nemen hoor![]()
[/b]
Ik kom oooooook! 
Zullen we afspreken dat (de eigenaar van) de winnaar van de shettenverkiezing zijn shet tentoon moet stellen tijdens een meeting?
Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar al die ventjes van jullie