!)Het blijft natuurlijk iemands eigen keus...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mariekje schreef:Ik zou het eerlijk gezegd niet doen. Shetlanders zijn wel erg klein. Ik rij zelf ook op een pony, daar niet van, maar je moet denk ik uitkijken dat je ze niet overvraagd. (Nu krijg ik allemaal shetlanderfans op mijn dak!)
Het blijft natuurlijk iemands eigen keus...
leuk topic shiloh 

altingd schreef:Hoi,
Zo rijd ik nog wel 's op m'n welsh kruising newforrest pony die 'n stokmaat heeft van 1,34(best wel stevige pony),ikzelf ben 1,79m lang..maar ik raak de grond nog lang niet als ik erop zit...en ik ben 60kg...zou ik ook te groot/zwaar zijn voor m'n pony?
ik vind iemand van bijna 1.80m en 60 kg toch wel EVEN "iets" te zwaar en te lang voor een pony van 1.34 ..
maar ik rijd ook geen wedstrijden meer maar weleens gewoon crossen bij ons thuis hij springt rond de 70 cm. ik heb zijn vertrouwen gewonnen en ben de enigste die hem berijd en kan berijden want hij heeft een heel appart karakter wat geen kind zal wadeeren hij trapt bijt en valt anderen aan maar voor MIJ IS HIJ MIJN HELD EN KANJER EN DAT ZAL HIJ ALTIJD BLIJVEN I LOVE YOU 4 ever