Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sovy schreef:Citaat:ik zal vanavond of morgen eens op zoek gaan naar wat ik bedoel...kijken of dat lukt dat plaatsen
Komt dit in de buurt?
Té vind ik ook niet mooi, maargoed, als ik deze aangeboden kreeg zou ik niet weigeren. Die wipneusjes hebben wat.
Symmetje schreef:Ik heb ook een Rus (87,5% )... Heeft een mooi mini dishje. Gewoon goed vind ik. Mooi breed voorhoofd.
Vind het wel mooi, die "overdreven" dishes. Het past gewoon bij een arab... Als ze dan zo lekker arrogant showen.... Geweldig!
Maar over die hoofdjes van arab veulens, in het begin is dat "overdreven", maar vaak groeien deze hoofdjes uit tot de mooiste koppies!
gabrycha schreef:Iedere keer dat gezeur over die arabieren! Dish vind ik bij een arabier horen, groot of niet en of het je smaak is om een hele grote te hebben of weinig dish maakt verder niet uit maar ik las t commentaar van iemand die een paard heeft met het tegenovergestelde tsja ik zeg ook niks van die ramshoofden in een ander topic ik snap het gezeur gewoon niet!
Ik vind alle hoofdjes hier in dit topic wel wat hebben en tis toch ook leuk als er wat verscheidenheid in het arabische ras komt dat maakt het ras uniek!![]()
En riccardo ben t met youko eens vooral de laatste foto is heel erg mooi!
Chiqa schreef:Ja sofie dat bedoel ik met een overdreven Dish...kan me voorstellen over smaak valt niet te twisten, maar ik vindt het een afschuwelik gezicht!
Net of ie mismaakt is....sorrie voor de fabs die het wel te gek vinden
Integendeel vindt ik een ramshoofd ook verschrikkelijk hoor!
Citaat:Op de foto zie je Classic Shadwan (een Alidaar zoon).
Ik zou mijn handen dicht knijpen met zo'n hengst op stal....
en eeeeeeeeeeehhhh op een egyptenaar kun je ook rijden hoor !!!!!!!