Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amyz schreef:Wat dacht je van een arabier?Heel fijne paarden voor kinderen, goudeerlijk. Bovendien erg veelzijdig. Zijn er in alle soorten en maten, zou in jouw situatie kijken voor een russisch gefokte (of frans/pools) die zijn vaak wat groter en sowieso robuuster gebouwd dan bijv egyptische arabieren
Of een Welsh cob?
) zou ik ze niet snel aanraden voor een meisje van 11. Het zijn koele paarden inderdaad, en over het algemeen braaf. Maar wél paarden met karakter en een eigen wil. Mijn beide paarden zijn goudeerlijk, mijn merrie is ontzettend voorzichtig met kleine kinderen. Een meisje van 3 stapte er zo op weg. Maar zodra ze merkt dat je kan rijden, mag je dat bewijzen.
Nou ja.
amyz schreef:Wat dacht je van een arabier?Heel fijne paarden voor kinderen, goudeerlijk. Bovendien erg veelzijdig. Zijn er in alle soorten en maten, zou in jouw situatie kijken voor een russisch gefokte (of frans/pools) die zijn vaak wat groter en sowieso robuuster gebouwd dan bijv egyptische arabieren
Of een Welsh cob?
Of een Welsh cob?
jillhorses schreef:amyz schreef:Wat dacht je van een arabier?Heel fijne paarden voor kinderen, goudeerlijk. Bovendien erg veelzijdig. Zijn er in alle soorten en maten, zou in jouw situatie kijken voor een russisch gefokte (of frans/pools) die zijn vaak wat groter en sowieso robuuster gebouwd dan bijv egyptische arabieren
Of een Welsh cob?
Arabier lijkt mij niet zo geschikt