Wat voor ras is dit.. Met foto's!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 17:01

Is dat goed of niet goed een stijlachterbeen :$

Ben trouwens steeds benieuwder nu ik veel verschillende rassen voorbij hem gezien

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:01

vencedor schreef:
Connemara? camargue

connemara was het eerste wat in me opkwam denk het voor 85 procent zeker hihi.leuke dier.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:03

Ffortuna schreef:
Als je het niet weet, is het gewoon een ´du débris´, een vuilnisbakje dus. Niks mis mee, maar ik denk dat je het jezelf lastiger maakt als je een advertentie maakt van ´ik zoek mijn pony en het kan best weleens een KWPN-er zijn die te klein gebleven is, maar een Welsh kruising kan ook, en er is een kans dat hij Spaans bloed heeft, of een Connemara/Camarque-achtergrond heeft´. Je weet het niet, dat is ook duidelijk. Rasloze pony´s zat.

Precies.
Duidelijker is de naam, kleur en bijzonderheden, welke manege of stal hij stond etc.
De foto's zijn duidelijk genoeg.

Een TE stijl achterbeen is niet goed.
Maar is verder niet van belang voor dit topic.

Edit...vindt het achterbeen niet eens zo stijl....

Hieperdi

Re: Wat voor ras is dit.. Met foto's!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-12 17:07

Ik weet helaas vrijweinig over hem.. Ik weet dat hij van een manege/pensionstal af kwam in de buurt van de duitse grens ( ik denk drenthe) met een enorme berg als weidegang (teletubbieland). Ook had je op 10 min afstand een enorm groot bos. Leeftijd weet ik niet zeker. en qua karakter, een heethoofd, die vooral tijdens het crossen niet van ophouden kon.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:22