Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Imre schreef:Dat je aan de gangen wel of niet kan zien dat het een IJslander is is wat te kort door de bocht. Aan mijn IJslander is niet te zien dat het een IJslander is als je hem door de wei ziet lopen of er een ruiter op zet. Hij loopt keurig zijn drie gangen, tölt zal hij nooit uit zichzelf aanbieden.
sallandval schreef:Imre schreef:Dat je aan de gangen wel of niet kan zien dat het een IJslander is is wat te kort door de bocht. Aan mijn IJslander is niet te zien dat het een IJslander is als je hem door de wei ziet lopen of er een ruiter op zet. Hij loopt keurig zijn drie gangen, tölt zal hij nooit uit zichzelf aanbieden.
dat ligt er aan of je weet waar je naar moet kijken... in elk geval zijn de gangen van een ijslandermix meestal (voor zover ik heb gezien) vlakker en minder gedragen. Ook kun je in de overgangen vaak zien dat er sprake is van snelle stapaanleg, hetgeen andere ponies meestal niet kunnen. Sommige arabieren en kruisingen hebben dat ook maar die zie ik in deze pony zeker niet terug.
girlyggirl schreef:janneke1981 schreef:Fell pony?
denk t nietheb zelf een fell en deze moeten veeeeel meer behang op de benen hebben. ik dacht ook meer richting ijslander