@arabiertje* Die van mij kan vrijwel niet rechtvooruit, is enorm rechtsgebogen. Kan niet ontspannen. Kan niet normaal stappen, laat staan draven of galopperen. Maar ik geef niet op. Ze kan het dat weet ik
AniiQue: Hebben we ongeveer het zelfde, mijn merrie is heel loom en kan niet op een volte. (Wijkt steeds af) en als je ze corrigeert onder andere recht richt heeft ze wat last. Maar van zodra ze genezen is laat ik ze opnieuw in rijden. Ik weet ook dat ze het kan en laat haar niet vallen door dat iemand anders haar kapot gereden heeft.. Het is echt wel een leuk paardje!
YazhiSien
Geplaatst: 08-02-12 15:33
Staan mooie paarden tussen!
Blijf dit volgen, heb zelf ook een kwpn'er gehad.
Toushie
Geplaatst: 11-02-12 23:10
Heb zelf sinds kort ook een kwpn-er word dit jaar pas 4. Merrie van Hold up Premier
Calice , je zou hem geen 17 geven hoor. marshmellow : gaaf ding !
Hier is mijn schatje onder het zadel, was gisteren Is er overigens eentje van Lingh. Ze wordt dit jaar 6, nog niet op wedstrijd geweest, maar alles komt op z'n tijd. Lucky lijkt inderdaad nog geen 17
Noeka
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-12 10:50
Mijn KWPN merrie gisteren, na 3 weken weer terug een zadel op haar rug! Gisteren heeft ze voor het eerst haar stappen naar ontspanning gezet, het ging super! Ze was dood maar dan ook echt dood braaf voor zolang stil gestaan te hebben.
wat een leuk topic en wat een mooie paarden! ik kom ook even mijn meissie showen, op de foto is ze wel wat jonger dan nu, zal als het weer, weer wat mooier is fotos maken
op de foto 1 jr en 3 mnd
EdkingEnzo
Geplaatst: 16-02-12 17:59
Hoi! Mijn vorige pony was een kwpn-er en heb nu weer een!