Ik vind inderdaad ook die mooie zware friezen supergaaf, dat arabo-fries wat je nu ook veel ziet spreekt me veel minder aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gwahir schreef:@Angeliekje: Prachtige foto, zo in het koolzaad! Prachtig paard ook, maar volgens mij wel iets heel anders dan een Tinker, toch? Ben benieuwd wat je zo aanspreekt in deze twee rassen
Gwahir schreef:Leuke reacties hierEr zitten er nog een hoop bij waar ik niet aan had gedacht
![]()
@Snowdon: wow! dat ziet er erg gaaf uit, maar wellicht niet erg alledaags voor de meeste Clydesdales
@supertinkie: ijslanders zijn ook tof, heb er een keertje op mogen rijden, was heel erg leukEn dat ze wat kleiner zijn is voor jou dus geen prbleem?
Zo te zien ook nogal wat mensen die bont-fanaat zijn (kan zelf ook geen genoeg krijgen van al die unieke bontjes)![]()
@elliecuijk: Een bonte fries komt in mijn vocabulair niet voor, ben ermee opgegroeid dat een fries zwart moet zijn en anders is het geen friesMaar goed, ik snap wel wat je bedoelt
. Hebben je die panterbonte "fries" wel eens gezien (ff googelen op leopard friesian)?
Zouden jullie met je alternatieve ras dan hetzelfde gebruiksdoel hebben? Bijv. mennen of western (een paar mensen gaan voor een quarter)?