wat kan ik voor deze pony vragen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:47

keona schreef:
goldflower,dank je.het is ook een fijne pony.als hij niet weg gaat dan niet dan blijft hij nog wat en ga ik in het voorjaar aan de slag met hem.voor kinderen zoeken ze inderdaad een oudere brave pony,maar ik zie hem he liefste bij een volwassend dieer mee gaat mennen.

ik heb die van mij ook afgelopen jaar met 2 jaar gekocht en die gaat mn vriend beleren maar de kids poetsen hem en wandelen met hem , en ja het is al echt een schat,, en of ze er ooit op kunnen gaan rijden dat zien we dan wel...

Maar even over die hoeven .. nu je t zei keek ik ook nog ff en in eerste instantie lijken ze lang maar dat komt indd door de modder die op t onderste gedeelte zit,,, dus niets van aantrekken als jij weet dat je hem netjes bij houd ja toch :)
Iiig heel veel plezier ermee en succes met de verkoop .

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:48

keona schreef:
even nog iets recht zetten,want krijg hier een belachelijk bericht in mijn pb.van een bokker die ariebren heet.
dat ik mijn pony eens naar de smid moet laten gaan,maar deze man ziet dus niet dat er modder op de voetjes zit,waardoor het lijkt of hij plat voeten heeft die lang zijn.mijn pony staat keurig netjes op zijn voeten en de smid komt er met regelmaat bij.ik vind zo een opmerkingen erg vervelend,vooral omdat het niet waar is enmensen dus niet eens een foto goed bekijken voor ze wat schrijven.

MIJN PONY'S LOPEN BUITEN DAAR IS DUSOOK MODDER

nou dat is niet alleen modder,
voor hoefjes zijn wat lang.
maar he maak je niet druk bij mij komt ook niet elke week de smit.
en vind ze niet schrikbarend lang.
maar dit is en blijft bokt en daar krijg je op de raarst dingen cometaar :j

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:55

het is maar net zo hoeveel de gek er voor geeft.

ik had een paardje tekoop voor 4500,-
en 2 maanden later iss hij verkocht voor 6800,-
bij ons stond ie al een tijdje tekoop en toen was hij eindelijk verkocht
hebben die mensen hem gewoon binnen 2 maanden voor meer kunnen verkopen.
(geef ze is ongelijk) wel een beetje jammer had liever zelf dat geld in me zak gestoken (A)

wel zal je een soort van richtprijs kunnen neer zetten of bieden vanaff..?
ik verwacht of nouja ik zal er zeker niet meer dan 450,- voor uit geven (en dit is echt max)

igg succes met de verkoop.!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 23:02

Het is wat de gek ervoor geeft.
Je kan geluk hebben en hem verkocht krijgen voor 400/500 euro.

Ter vergelijking: Ik heb 2 leuke (beleerde) a-welsh ruintjes (4 jaar) aangeboden gekregen met papier, samen voor 500 Euro.
Deze mensen hebben ze als hengst gekocht, laten ruinen en laten beleren voor de kar. Dus qua kosten best wel wat kwijt geweest, maar ze zijn toch moeilijk te verkopen. Ik had er helaas geen plek voor, maar het geeft wel aan hoe laag de prijzen zijn.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 23:07

ja ik weet dat de prijzen enorme gekke dingen zijn aan het doen.en dat mensen paarden verkopen voor een gek bedrag omdat ze er geen geld vor hebben,maar bij mij hoeft hij dus niet weg dat is et geluk dat ik heb.en 2a welsh pony;s erg leuk voor die prijs zeker,alleen zie ik geen meer waarde van een stamboom papier bij een ruin.jammer dat je geen plek had.
Brainless schreef:
Het is wat de gek ervoor geeft.
Je kan geluk hebben en hem verkocht krijgen voor 400/500 euro.

Ter vergelijking: Ik heb 2 leuke (beleerde) a-welsh ruintjes (4 jaar) aangeboden gekregen met papier, samen voor 500 Euro.
Deze mensen hebben ze als hengst gekocht, laten ruinen en laten beleren voor de kar. Dus qua kosten best wel wat kwijt geweest, maar ze zijn toch moeilijk te verkopen. Ik had er helaas geen plek voor, maar het geeft wel aan hoe laag de prijzen zijn.

Brainless

Re: wat kan ik voor deze pony vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:36

TS
Je kan hem altijd te koop zetten voor een bedrag wat jij redelijk vindt.
Verkoop je hem daarvoor wel, is dat natuurlijk meegenomen.

suuzepuus

Re: wat kan ik voor deze pony vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 00:39

Wat de gek er voor geeft is het tegenwoordig gewoon. ik vrees dat je met 200 euro blij moet zijn.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:31

RPA heeft een speciaal topic voor dit soort vragen. In onderstaand topic kun je nogmaals je foto's en tekst plaatsen.
[RPA] Taxatie-topic kruisingen
Vandaar dat ik dit topic op slot zet.