Zijn er nog meer Mérens eigenaren op Bokt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:52

http://www.merensstamboek.nl/

Onder het kopje historie kan je alles lezen over de herkomst. Niet dat het veel duidelijkheid verschaft maar wel leesplezier.

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:13

leonci schreef:
Kent iemand merens REBEL? Die heb ik heel lang geleden even bijgereden. Ben erg benieuwd

Ken dr niet 'persoonlijk' maar op mijn middelbare school zat iemand die haar verzorgde (of eigenaar ik weet het niet precies)
Ze is verkocht en ze staat nu op stal de Delftse Hout in Delft.
Eerst was ze van de eigenaren van die stal en later heeft iemand haar gekocht maar zover ik weet staat ze daar nog steeds.

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:13

ikke_89 schreef:
Die van Estragon hier op Bokt is super mooi!! Kwijl

Haha idd Schijnheilig Knipoog

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:39

Estragon"]
[quote="ikke_89 schreef:

[/quote]
Je moet snel een foto hierop zetten Knipoog

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:42

ikke_89"]
[quote="Estragon"][quote="ikke_89 schreef:

[/quote]
Je moet snel een foto hierop zetten Knipoog
[/quote]

En ik maar zoeken naar een foto haha

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:37

Ik ga dat zo snel mogelijk doen!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 03:06

Happy17 schreef:
nog een paar foto's van amour nu met mij er op let niet op me zit want ik zit er echt zwaar k*t op. maar goed moest ff op de foto kon niet rijden heb vinger gebroken Huilen

Afbeelding

Afbeelding

en dan nof ff deze maar die was vet groot en kreeg hem niet klein dus dan maar zo

http://pic9.picturetrail.com/VOL285/1463594/inbox/50465.jpg

en wat vinden jullie van hem ist geen schatje??
hij heeft wel veel tijdens het rijden dat ie struikelt tijdens het rijden. dan krijg je ineens zijn been tegen het jouwe heel vaag. iemand een idee wat dit kan zijn? het was eerst erger dan nu
groetjes

Hey deze lijkt wel op Danny, die op de manege stond waar ik gewerkt heb. Niet echt een paardje wat mensen snel vertrouwde, en struikelde idd ook redelijk vaak. Was toen wel pas ingereden. Hoe oud is deze, want waar ik het over heb is al wel bijna 10 jaar geleden... (1994)

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 11:56

Wij hebben twee Merens: Dominique de Berkenrode (vader Kebir II) en Cyclame de Blaricum (v Fabricant). We hebben ze nu 10 jaar en hebben er veel plezier van. OK dan!
Als iedereen die een Merens heeft/kent de echte/volledige naam erbij zet weten we eerder welk paardje het is.
Verward
Ik ben de webmaster van de website van het Merensstamboek, maar wil ook een site maken met foto's/verhaaltjes van mensen met hun Merens (of Merens die ze kennen) Dus mail mij als je wat leuks hebt info@merensstamboek.nl Cheese!

groetjes
Arjanne uit Ede

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:53

Merens schreef:
Wij hebben twee Merens: Dominique de Berkenrode (vader Kebir II) en Cyclame de Blaricum (v Fabricant). We hebben ze nu 10 jaar en hebben er veel plezier van. OK dan!
Als iedereen die een Merens heeft/kent de echte/volledige naam erbij zet weten we eerder welk paardje het is.
Verward
Ik ben de webmaster van de website van het Merensstamboek, maar wil ook een site maken met foto's/verhaaltjes van mensen met hun Merens (of Merens die ze kennen) Dus mail mij als je wat leuks hebt info@merensstamboek.nl Cheese!

groetjes
Arjanne uit Ede

Ik bezoek de Merens-stamboeksite zeker 1x per week. Is daar geen mogelijkheid tot het opzetten van een forum? Hier op bokt raken we elkaar 'kwijt'.

Ik ben in het bezit van Kalim du Bong.

Bij de stal waar ik sta, staat nog een andere Merens. Ik weet de volledige naam niet.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:31

Mariska_28 schreef:

Gave is 1.43 hoog en was op de foto 6 jaar. Wendy reed haar eerst engels maar is later overgegaan op western (vind ik zelf ook mooier staan.. Tong uitsteken )

Komt die oorspronkelijk ook van het Lamoen (familie Vloemans uit Markelo?)
De 1e x dat ik daar was stond er ook een merens met die naam nl. Lachen

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:46

Cleo schreef:

Ik bezoek de Merens-stamboeksite zeker 1x per week. Is daar geen mogelijkheid tot het opzetten van een forum? Hier op bokt raken we elkaar 'kwijt'.

Ik ben in het bezit van Kalim du Bong.

Bij de stal waar ik sta, staat nog een andere Merens. Ik weet de volledige naam niet.

Ja er was 1 1/2 jaar gelden al een forum op de site maar daar schreef nooit iemand wat dus die heb ik eraf gehaald. Ik was idd al even van plan om weer een nieuwe erop te zetten dus dat ga ik nu doen! Hou de site dus in de gaten ( ik werk ook fulltime dus moet wel evn tijd vinden Knipoog )

Moeten jullie wel beloven dat jullie ook langskomen en erin schrijven want anders doe ik weer lekker al het werk voor niks

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:27

Merens schreef:
groetjes
Arjanne uit Ede

Fleur heet volledig Fleurianne De La Bruyere en haar vader is Izarra...

Ik zal wel eens een leuk verhaaltje ofzo schrijven, met foto`s van een dag Fleur! Ik maak genoeg met haar mee, helemaal nu ze drachtig is en af en toe hele leuke buien heeft!

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:32

Fleur gaat toch ook wel eens naar keuringen?
Volgens mij heb ik haar in Arnhem gezien..
De naam is zo bekent..

Mascotte haar volledige naam is Mascotte van de Vegetas.