Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Franca schreef:Hee Riccardo, rijdt je Shatia eigenlijk ook zelf?

. Ik ben op vakantie geweest en ben pas een weekje thuis, natuurlijk gelijk een jetlag en ziek geworden door het temperatuurverschil
. Ben vandaag en gisteren ook op stal geweest, Tica heeft wat probleempjes met haar oogjes, maar dat moet weer goedkomen
.
, mooie hengst hoor! En heel leuk onder het zadel, vooral met zijn mooie bruine uitrusting
. Rih Al Tariq x Shatia moet vast iets leuks uit komen. Heb je al wat namen in gedachte
? Of ben ik er erg vroeg mee
? Bedankt, heb nog vaak naar dat filmpje gekeken toen ik in Azië zat! Misschien dat ik je nog eens tegenkom bij de stallen...
en ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens, ik heb hem gisteren gezien en die bult zoals jullie die zo plastisch omschrijven, is nu beduidend meer in de breedte aan het ontwikkelen.Ik ben benieuwd, hoe hij het in het voorjaar gaat doen en over het veulen....ik zie wel wat in die twee
majid schreef::n en ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens, ik heb hem gisteren gezien en die bult zoals jullie die zo plastisch omschrijven, is nu beduidend meer in de breedte aan het ontwikkelen.Ik ben benieuwd, hoe hij het in het voorjaar gaat doen en over het veulen....ik zie wel wat in die twee![]()
Dit als een reactie op de opmerkingen van Franca en Arabica..maar smaken verschillen nu eenmaal.

Franca schreef:Oja, superfoto van Shaat die laatste! Wat een prachtige bewegingen heeft Samantha toch.....ze vliegt!!!! Hihi....zo hard kunnen wij niet hoor!!
Arabica schreef:Maar dat is mijn mening. Ik hoop Riccardo dat je er een leuk veulen uit fokt, hij/zij zou één van de eersten zijn.
riccardo schreef:
Bij deze wil ik Samantha fischer super bedanken voor de trainingsperiode tijdens de shows.
majid schreef::n en ik ben het daar in zijn geheel niet mee eens, ik heb hem gisteren gezien en die bult zoals jullie die zo plastisch omschrijven, is nu beduidend meer in de breedte aan het ontwikkelen.Ik ben benieuwd, hoe hij het in het voorjaar gaat doen en over het veulen....ik zie wel wat in die twee![]()
Dit als een reactie op de opmerkingen van Franca en Arabica..maar smaken verschillen nu eenmaal.
Balasjow schreef:Als je leuke namen voor je veulen zoekt volg dan onderstaande link. Hierin kun je de naam van de hengst en merrie ingeven, dan volgen er een heleboel namen uit beide ouders
http://www.mustang.dk/cgi-sys/main.exe?main=1?sub=7&lang=1
Veel plezier
Ella
http://www.arab.nl