Wie heeft er een arabier?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 08:45

Ha leuk al die Arabierenliefhebbers!

Ik heb eindelijk de handleiding hoe zet ik een foto bij mijn bericht gelezen dus jawel, eindelijk foto's van mijn zwarte 'monster', Nagato (v.Amgad x Nagarima v.Nagasaki)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

groetjes,
Krista

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:59

Mooi paard Krista!!!! Lekker kleurtje....is ie hengst? Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:06

Krista was jij laatst bij Wennekers in Aalsmeer met de westernwedstrijden Verward Er was een zwarte volbloed arabier 1e geworden (weet niet meer bij welk onderdeel).

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:29

Hoi,

Ja Nagato is nog steeds hengst, alleen ter dekking stellen ga ik hem niet. Het was altijd wel de bedoeling, eerst ver in de sport en dan eventueel ter dekking. Maar er is geconstateerd dat hij kissing spines en slijtage in zijn rugwervels heeft, plus een lichte hoefkatrol. N.a.w. zit dit er al van jongsafaan in, en ik ben van mening dat je alleen moet gaan fokken met paarden die correct zijn. Helaas helaas, maar ieder fokprodukt moet m.i. een verbetering op het oudermateriaal zijn en dat kan ik nu niet garanderen.

Maarja, neemt niet weg dat ik harstikke trots op hem ben *LOL* want hij heeft ontzettend goed gepresteerd de afgelopen jaren. Naast diverse allround championships is hij vorig jaar Nederlands Kampioen Versatile Horse geworden en in 2001 2e op de EK voor Sport Arabieren (western Biathlon). Verder is het een schat van een paard en een echte Arabier: ik kan er mee lezen en schrijven maar hij is erg eenkennig Schijnheilig . Terwijl hij met kinderen echt poeslief is.
En cool! Hij heeft de hele binnenstad van Rotterdam al gezien, geen probleem! Daarnaast kan hij zijn zenuwen beter bedwingen dan ik Bloos , vooral de eerste keren dat wij demo's reden in bijv de Brabanthallen of bij Paard-weet-ik-niet-hoeveel in Utrecht.

Zucht.... ik hoop dat ik hem in ieder geval weer op 'berijdbaar niveau' kan krijgen, maar wedstrijden zitten er denk ik niet meer in.

Ik ben wel benieuwd wie ik allemaal van jullie ga zien in Bunschoten bij hetzij de Amateurkeuring, de dressuurwedstrijden of natuurlijk.... de AVS Western Riding Cup 2003 van de DAWRA!

Groetjes!
Krista

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 10:33

Hee Krista, wat zonde zeg dat hij niet geheel correct is. Maar je hebt gelijk....dat is een goede reden om niet met hem te fokken. Gewoon lekker van hem genieten. Hij ziet er prachtig uit! *LOL* Ik zal je wel tegenkomen op de amateur 13 september.

Isamiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:41

Hallo,

Ik heb ook een arabiertje.
Ze heet Isamiya Salam en haar vader is RKS Haziz en haar moeder is Kings Court Ghosreya.
Hier twee fototjes van haar
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Nanda
(Ik hoop dat de foto's het doen)

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:45

Krista schreef:
Ha leuk al die Arabierenliefhebbers!

Ik heb eindelijk de handleiding hoe zet ik een foto bij mijn bericht gelezen dus jawel, eindelijk foto's van mijn zwarte 'monster', Nagato (v.Amgad x Nagarima v.Nagasaki)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

groetjes,
Krista

jammer dat je foto's zo klein zijn. Hij ziet er nogal *om te kwijlen* uit Haha! Zou hem graag eens in groot formaat zien.

petrakolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 00:10

Ik heb ook een arabiertje.
Ze heet Isamiya Salam en haar vader is RKS Haziz en haar moeder is Kings Court Ghosreya.

Dan is ze familie van onze merrie Quasuma Salam! Haar moeder is een volle zus van RKS Haziz: RKS Natalee.
Jouw paardje heeft waarschijnlijk ook een heel vriendelijk karakter, dat zit in die lijn.

Isamiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:20

Ze heeft idd een heel vriendelijk karakter .
Wat leuk dat jou merrie familie is van de mijne Lachen
Heb je misschien een foto van haar? Ben wel benieuwd.

Groetjes Nanda

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 15:21

hoi,
jaaa foto's en doe als het mogelijk is ook een fotootje van je Madallan Madheen kind....please.......
gr,sas.

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:19

Ptries schreef:
Ik heb gisteren een arabiert gekocht, zijn naam is Safir

Vader
El Qahira Algero

Moeder:
Kings Court Ghoseraya

VM
Kings Court Ghazwan

MV Khatara AA

Als er toevallig iemand is die mij meer over de afstamming kan vertellen zou ik dat wel leuk vinden, ik heb er geen verstand van.

Weet niet of je het al gelezen hebt, El Qahira Algero is van Alegro, op zoekmachines heel makkelijk te vinden, hele bekende Poolse hengst!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:34

Ik heb zelf geen arabier, maar waar ik werk moet ik e rook een paar rijden.
Hebben jullie weleens gehoord van de merrie massirah??masirah ofzoiets Lachen

Katinka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:16

ooooohhh Kwijl Kwijl Kwijl!!! wilde even zeggen; super paardjes allemaal!! echt zoo mooi!!!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:53

Hoi Krista
Misschien domme vraag, maar ben jij dat zelf op dat mooie zwarte arabje? Jij stond nl ook in de BIT, kan dat? In ieder geval, ik heb jou ergens zien staan in een blad en ik vind je houding heel netjes en vindt het stoer dat je western rijdt met arabs!
Veel succes met je mooie arab!

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:17

Hoi,

Hier komt dus ook een poging van mij om de foto's van mijn kanjer te plaatsen'.

Ik heb Amal-Balder sinds eind november 2002.

Geboren op 06-04-1998
Ruin sinds eind november 2002

Vader: Alexander
Moeder: Lady Amal ( Amal)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beetje donker maar wel een super actiefoto.

Afbeelding

Een van de weinige keren in het ruinenland, dit gaat helaas nog niet, hij is te dominant.

Afbeelding

Groetjes,

Karina

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:26

Even off topic: prachtarab, Balder!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:36

Hi Balder... jij staat bij Wennekers zie ik Haha! Ik heb daar ook gestaan met mijn arabier tot 1 maart jl.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:55

Wauwww die is mooi zeg!!!

Clemmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:15

Hoi,

Ik heb een halfbloed Arabier.
Vader: G Basgier
Moeder: Diamant (KWPN)

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:18

AnneOmie schreef:
Hi Balder... jij staat bij Wennekers zie ik Haha! Ik heb daar ook gestaan met mijn arabier tot 1 maart jl.

Hoi,

dat klopt inderdaad, ik heb Omar daar ook nog wel gezien want ik sta er sinds 2 februari. Hij stond naast Djintha,toch? Of misschien een box ertussen. OK dan!

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:20

Dankjulliewel allemaal voor de complimentjes, ik ben erg trots op hem.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:24

Balder"]
[quote="AnneOmie schreef:

Hoi,

dat klopt inderdaad, ik heb Omar daar ook nog wel gezien want ik sta er sinds 2 februari. Hij stond naast Djintha,toch? Of misschien een box ertussen. OK dan!
[/quote]

Ja klopt hij stond 1 box naast Djintha Haha! In welke box stond jij dan Verward

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:29

AnneOmie"]
[quote="Balder"][quote="AnneOmie schreef:

Hoi,

[/quote]

Ja klopt hij stond 1 box naast Djintha Haha! In welke box stond jij dan Verward
[/quote]

de 2e box vanaf de hoek naar de autobrug zeg maar. Tussen Lena ( toen nog ) en Nouvelle van Chantal

Afbeelding

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:31

Haha leuk zoekplaatje Haha! Dan weet ik waar hij stond maar heb hem niet gezien geloof ik Verward Vreemd want ik hou altijd alle arabieren in de gaten Hij is erg mooi en lijkt vrij groot of vergis ik me?

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:46

Bij zijn laatste meting ongeveer 1,5 jaar geleden was hij 1.56 m, toen was hij dus bijna 4. Hoe groot hij nu is weet ik niet. Bij de laatste poging ongeveer 2 maanden geleden liet hij de stokmaat niet in de buurt komen, helaas want ik wil het ook wel weten.