Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En er inderdaad ook veel mensen die 'veel' geld voor een paardje over hebben waar geen prestaties aanhangen.
Pellie schreef:ja dat mag, ik schrik ook vaak. €3000,- is tegenwoordig niks en ik vind het ook teveel! Maar ja, als iemand het er voor over heeft wie zijn wij dan om iets te zeggen? Wellicht zullen mensen mijn €2500,- voor een groene tink ook teveel vinden.

xtostarlight"]
[quote="Pellie schreef:ja dat mag, ik schrik ook vaak. €3000,- is tegenwoordig niks en ik vind het ook teveel! Maar ja, als iemand het er voor over heeft wie zijn wij dan om iets te zeggen? Wellicht zullen mensen mijn €2500,- voor een groene tink ook teveel vinden.
haha dus toen ik 3000 euro las vond ik het wel meevallen
maar eerst ga ik vandaag op ponykamp
, gelukkig hebben we een goede instructrice. Pellie schreef:Wat is jouw ervaring met een groente tink Starlight? Lukt het een beetje?
p.s. wat ik nog ff wil zeggen is dat Tieko hier op Bokt dus wel ff 1.30 vrijspringt en dat vind ik een héle prestatie voor een tink dat zelfs ík er trots op ben haha!
ik lach er wel om maar weet dat het heel vervelend kan zijn; ik heb er ook al tig keer afgelegen waarvan 2x buiten en 1x er vandoor gaan. Maar goed, wat ik zei dat lag aan mijn houding t.o.v. hem en niet andersom. Nu zitten we aardig op één lijn en hoef ik in principe alleen nog rekening te houden met bokken bij het aangalopperen, ook dan wil ik nog wel eens onverwacht door de lucht suizen.
Pellie schreef:haha ja kijk, dat vind ik nou typisch tinker.ik lach er wel om maar weet dat het heel vervelend kan zijn; ik heb er ook al tig keer afgelegen waarvan 2x buiten en 1x er vandoor gaan. Maar goed, wat ik zei dat lag aan mijn houding t.o.v. hem en niet andersom. Nu zitten we aardig op één lijn en hoef ik in principe alleen nog rekening te houden met bokken bij het aangalopperen, ook dan wil ik nog wel eens onverwacht door de lucht suizen.
haha
lekker handig he.Avanti schreef:Terwijl ze toch niet veel bereiken in de sport. Is zeker veel vraag naar??
en springen voor haar bijna L niveau
(verlichte B paarden) maar ze doet het toch maar. 
kattebeest schreef:wel dat denk ik ook: nu zijn ze hartstikke duur, over 5 jaar verwacht ik dat de prijzen beginnen dalen. nu hopen dat ik gelijk krijg