Cody schreef:Maar stel nu dat iedereen zulke topics ging openen.
"spring-praat"
"dressuur-praat"
"endurance-praat"
"hoeven-praat"
"zadel-praat" enz enz enz
Dat zou het allemaal toch veel minder overzichtelijk maken???
Ik snap het eigenlijk niet goed, slowchats zijn op geen enkel forum toegestaan, alleen op SC. Waarom zou er dan voor de rassen een uitzondering gemaakt worden? Het is een tijdje getolereerd omdat er geen andere mogelijkheid was, geen apart forum.
Maar nu is er zelfs een speciaal forum voor aangemaakt, waar zoveel over rastypische dingen gepraat mag worden als maar kan, en dan is het toch zonde om dat in een paar grote topics te houden?
Zou voor mij in ieder geval een reden zijn om niet op dit forum te kijken omdat ik niet al die lange topics door ga worstelen, terwijl als het een forum wordt zoals alle anderen dan denk ik dat ik hier vaak te vinden ben.
Dat eerste vind ik niet echt op de discussie slaan die we hier aan het houden zijn, want niemand heeft behoefte aan een zadelpraat e.d. Het gaat om de rassenpraat en dat ligt weer anders, het waarom hoef ik niet meer uit te leggen want dat heb ik hierboven al duidelijk aangegeven. En zoals ik al eerder zei: als de rassenpraat bij de slowchat gezet wordt heb ik daar vrede mee, als het maar kan blijven zoals nu, want het is vooral de sociale functie die verdwijnt met deze topics en dat zou ik persoonlijk erg jammer vinden.