Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BleikjA schreef:Ik bedoelde ook niet dat je vond dat het draf was hoor. Maar omdat een langzame telgang (dus bv draf tempo) schweinepass is en dat niet gewenst is dacht ik dat je tölt bedoelde. En je had het er ook over dat je helemaal stil zat, bij telgang/zweinepass is dat een stuk minder. Dus vandaar!
(Heel even en niet aanvallend bedoeld maar tölt lijk niet op draf, benen worden heel anders neergezet en ligt dus niet aan de knie actie die sommige ijslanders hebben)

caroline89 schreef:Een Tinker dan?
Die kan je ook buiten laten en zijn wat "koeler" in het hoofd dan Haflingers of Fjorden.
indrasjacks schreef:Jeetje dan heb je bovenstaand niet goed gelezen een tinker is allesbehalve koel zeker in vergelijk met een fjord
tinkers zijn echt pittig onder het zadel en beresterk, asoluut niets voor en beginner ik heb er met mijn 26 jaar rijervaring nog mijn handen aan vol soms complete rodeoritten
nee echt geen koelecaroline89 schreef:Een Tinker dan?
Die kan je ook buiten laten en zijn wat "koeler" in het hoofd dan Haflingers of Fjorden.
indrasjacks schreef:Jeetje dan heb je bovenstaand niet goed gelezen een tinker is allesbehalve koel zeker in vergelijk met een fjord
tinkers zijn echt pittig onder het zadel en beresterk, asoluut niets voor en beginner ik heb er met mijn 26 jaar rijervaring nog mijn handen aan vol soms complete rodeoritten
nee echt geen koele