Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kaotictjinta schreef:Wij zijn sinds kort in het bezit van een Frederiksborger merrie.
Zag in het lijstje dat deze nog niet in het rassenlijstje voorkomt.
Hebben jullie behoefte aan deze aanvulling?
Moravita op bokt fokt al geruime tijd met dit ras en bezitten goedgekeurde dekhengsten.
Informatie over de Frederiksborger is voorhanden.
. Dus daar wil ik dan ook wel wat over schrijven. Aurora3 schreef:Van de Highland en de Groninger is inderdaad geen nog geen artikel. Je hebt schrijftoestemming zie ik, dus als je zin hebt kun je zo beginnen met schrijven.
De foto's kunnen we zowiezo alvast in de map van het ras zetten op de Wiki, dan liggen die vast klaar voor als er een artikel komt.
Van de Konik hebben we wel wat foto's, maar ik vind de hoofdfoto en de standfoto allebei niet geweldig van kwaliteit en grootte, dus als je betere foto's hebt dan zijn die zeker welkom.
Van de Akhal-Teke zijn al wel foto's maar ook die zijn niet geweldig dus als je betere standfoto's hebt dan zou dat heel mooi zijn. Foto's van donkere kleuren paarden hebben we daar ook nog niet van.
De standfoto van de Curly vraag ik me af of dat een volwassen paard is. Het heeft wel wat weg van een jaarling als je hem zo ziet. En de hoofdfoto van de Curly is veel te klein.
edit: orginele foto's is niet persee nodig, ik zie dat jij semi-prof fotograaf bent dus dan snap ik dat je dat niet doet. Maar voor mensen die verder niet met fotograferen doen is een orginele foto vaak geen probleem, vandaar dat ik dat vraag.
De minimale afmetingen voor foto's op de Wiki is 600*400, maar we hebben ze liefst zo groot mogelijk.
Het is trouwens toegestaan om er een logo op te zetten, maar niet al te storend groot en liefst een beetje in de hoek of onderaan ofzo. Niet dwars door het paard in elk geval

. _Sigrid_ schreef:Oh ja, dat lijkt me wel leuk om te doen. Mijn zus woont in Italie, dus misschien kan zij wat meer aan info komen (en het vertalen). In het Nederlands is er weinig over te vinden.
Ik zag dat er ook nog geen artikel te vinden was over de Menorquina (Pura Raza Menorquin), mijn persoonlijke favoriet. Dus daar wil ik dan ook wel wat over schrijven.

mariska32 schreef:kan nieuwe maken hoor,laat maar weten.![]()
criollo [type polo]
criollo
Ezumii schreef:Dat is allemaal goed, zal ze wel iets groter als 600x400 aanleveren.
Foto's van koniks heb ik genoeg, zal ik je binnenkort even een album van sturen. Dit zijn alleen de twee die ik voor dat spel gekozen heb he
De standfoto van de Curly is zeker een volwassen paard, was (toen) zelfs de enige volle Curly die er in Nederland te vinden is.
Als ik binnenkort ergens een keer een gaatje heb zal ik de foto's sturen en beginnen aan sowieso een artikel van de Groninger.

manishdra schreef:Ik weet niet of het zo'n bijzonder ras is, maar foto's nodig van de Mérens?
Apacheshadow schreef:Ik heb een aantal foto's van verschillend gebouwde appaloosa's
Van een fors gebouwde 'pipi' gekleurde (wordt ook door Eleandra@bokt verzorgt die heeft betere foto's) tot een smalle panterbonte(zie foto profiel) we hebben ook nog meerdere andere kleuren ertussen
mariska32 schreef:ik maak van het weekend wel goede fotos.

) en de foto staat bij het artikel http://www.bokt.nl/wiki/Criollo