Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, echt schattig.
.
).

lienepien610 schreef:Ja zeker wel interesse.. Ben gek op dartmoors, alleen mn vriendje vind t niet zo leuk dat ik nóg een pony wil... moet aan de centjes denken he...
Ga het eerst met mn kruising proberen: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JLMUEL46.jpg
Moet nog maar een paar jaartjes wachten...
Ik had dat vertrouwen eigenlijk al...
. Goed nieuws! In de volgende Bit (van half maart) sta ik met mijn Wonder! Ze wordt al lekker groot en staat nu in Voorschoten bij een geweldige privéstal altijd in de wei. Een prachtige vacht en is hartstikke gelukkig. Ze is ook goed gegroeid. xxxclau schreef:Zo, hopelijk houd ik de topic zo open want het hij verjaard langzaam! Dat kan natuurlijk niet. Goed nieuws! In de volgende Bit (van half maart) sta ik met mijn Wonder! Ze wordt al lekker groot en staat nu in Voorschoten bij een geweldige privéstal altijd in de wei. Een prachtige vacht en is hartstikke gelukkig. Ze is ook goed gegroeid.
idefix4 schreef:En nu toch gezien, je had hem zelf bij hè? Weet ik meteen wie ik in beeld heb! Prince vond Animal Event helemaal leuk,maar had thuis wel reuze-honger en dorst. Pieter vond hem niet zo aardig en Sabrina heeft er heel vast door geslapen vannacht! Het was een heel leuke belevenis...
.idefix4 schreef:Na die dag Animal Event is Sabrina enorm vooruit gegaan trouwens. Ze galoppeert nu en springt! En ze heeft al 2 wedstrijdjes gereden in een bixie. Ow ja en een springparcours! Super hè? Hoe gaat het met Wonder?