GJ9: 1500 - 2000
esire001: < 1000
Balou_k: rond de 2000
wendy1978: wat een leuke pony! Helemaal mijn smaak: >2500
Mijn pony: Rico-W!
Geboren: 01-05-'96
Stokmaat: 1.43
Afstamming: v. Chewano v/d Langenieuw (ggk hengst NAS), m. Rieneke (ouders onbekend)
Kleur: vos shabrakbont
Niveau: recreatiepony
Buiten is Rico praktisch bomproof. Groot verkeer, landbouwverkeer, scooters, motoren, het maakt hem allemaal niet zoveel uit. 
Hij is mooi voorwaarts, sterk, betrouwbaar en wil altijd voor je werken en z'n best voor je doen.
Je kan alleen met hem weg maar met een vriendje vind ie veel gezelliger. Het liefste loopt hij dan voorop.
Paardenmeerdaagsen rijden vind ie prachtig.
Hij gaat makkelijk op de trailer (moet ook wel, we slepen hem overal mee naar toe
) en bij de smid geeft hij geen problemen.
Rico is een hele sociale pony, het liefste wil hij met alle pony's die hij tegenkomt vriendjes worden.
In de omgang kan hij wel wat lomp zijn als hij zijn aandacht ergens anders heeft, dus het is geen geschikte pony voor hele kleine kinderen.
Dressuur is niet echt zijn ding, hij is altijd recreatief gereden en is dus wat stijf en stug in de oefeningen, maar ook dit gaat al beter en hij doet altijd z'n best om te doen wat je vraagt.
Springen heeft hij nog niet vaak gedaan maar hij vindt het erg leuk en wordt dan ook enthousiast. Een vriendin heeft laatst de oefencross 'Broekelo' met hem gesprongen.

http://thumbs3.pixxer.nl/showfoto5.asp?s=400&guid=658F19FEF73EC316EA1B
Meer foto's staan in mijn profiel.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-03-10 02:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto in link gezet, maximaal 2 foto's toegestaan