Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Denise_ schreef:@Am96: Zonder standfoto of een foto waar je de bouw kunt beoordelen, kunnen wij het ook niet weten.
@Joyce081084: Pony vind ik niet super zwaar gebouwd, eerste waar ik aan dacht was NF.
@maroescha: Fjordenkruising. Met tinker wellicht vanwege het behang en patroon, hoewel ik haar niet erg zwaar vind ogen.
@dressuur518: Eerste waar ik aan dacht was draver. De rug oogt alleen vrij recht en het kruis plat, wat bij mij direct weer de tuiger indruk geeft. Voor het laatste vind ik 'm niet zwaar genoeg. Wat is de stokmaat?
@Illusion1990: Eerste waar ik aan dacht was wel KWPN puur omdat de I's uit 1990 komen en de leeftijd daardoor klopt. Door de achtergrond is KWPN echter vrij onwaarschijnlijk. Door het vrij zware hoofd dacht ik, door foto 3, aan iets als een lippizaner. De rug en het kruis komen daar niet helemaal mee overeen. Wellicht omdat hij uit Polen komt een wielkopolski, maar verder dan dit kom ik echt niet. Warmbloedrassen zitten zo dicht bij elkaar.
@XxDiandraxX: Eerste waar ik aan dacht was welsh NWR. Moeilijk met veulenfoto's, maar ik kan me een soortgelijk veulen (NWR) herinneren die erop leek.
@Nelson17: KWPN. De KWPN'ers met als beginletter de N komen oa uit '94, wat overeenkomt met de 17 jaren van Nelson. Daarbij heeft hij een typisch warmbloed sporttype uitstraling.
@nikky15: Als het ras bekend is hoort de vraag niet thuis in dit topic. Het is geen raadspelletje en bedoeld voor mensen die het ras van hun paard niet weten. Anyways: KWPN.
@Ludique96: Eerste waar ik aan dacht was welsh vanwege de grote oogopslag en de ronde achterhand. Het geheel doet me meer naar NF neigen.