Maar Arno, ik weet niet wat je specialiteit is qua fotografie maar een goede fotograaf is nog niet perse ook een goede paardenfotograaf. Dik compliment voor je foto's!
Sky Marianne: Heb net je fotoalbum bekeken. Wat een geweldige foto's zeg!! Complimenten aan je man!!
Edit: Zie dat je je net hier gemeld hebt Arno24, dus dan rechtstreeks: Gewéldige foto's zeg! En inderdaad, zoals Bar ook zeg: een goede fotograaf is nog lang geen goede paardenfotograaf, maar jij overduidelijk wél!!
Dank je wel voor je foto's en wat gaaf dat Bar ze op de ONCK fb pagina mocht zettten. Zo super!!
SkyMarian
Geplaatst: 14-06-15 22:49
En leuk dat je ze wilt gebruiken voor FB Bar. Had de andere foto's die op de site stonden ook al effies gauw bekeken.
Arno24
Geplaatst: 14-06-15 22:57
@Punz en @Bar: Dank jullie wel voor de complimenten en leuk dat je de foto's wilt gebruiken Paarden zijn inderdaad wel een vak apart en het scheelt enorm dat ik zelf al jaren in de paarden actief bezig ben. Je kunt ze bijv. een stuk eenvoudiger voorspellen Wat ik echt onwijs mooi vond om te zien bij het ONCK was de enorme passie voor de connemara en het plezier waarmee men bezig was.
Rozzy
Geplaatst: 14-06-15 23:04
Wat een gave foto's allemaal van iedereen! Dat filmpje is ook super gaaf bar
Ik heb zaterdag ook een hoop connemara's bewonderd. Geloof ook dat ik jullie allemaal wel voorbij heb zien komen . Murielle viel niet te missen natuurlijk, net als Ria met knappe jou-jou en ook de oogverblindende witte heks met het mega gave tuig is gespot . Ik heb sowieso van Bosco, Jou-Jou, Pars en Paddy foto's gemaakt, die ga ik morgen op de laptop zetten. Ik zal hier een linkje plaatsen!
Eline, als je toch tijd over hebt: je weet waar ik woon de spekkies kunnen best wat Eline training hebben haha. Maar ik hoop natuurlijk gewoon nog het hardst dat jij en die gekke Ben snel opknappen! Schrok me rot toen jullie onderuit gingen, was geen fijn gezicht en snap dat je nu bont en blauw bent, brrrr.
Volgend jaar gaat er toch echt weer een pony mee naar het onck, dit was echt afkicken! Al is het voor een bb proefje in stap
Martie
Geplaatst: 14-06-15 23:36
Even snel voor ik naar bed ga: heel veel beterschap voor Ben en Eline! Dat is niet mis, als ik het zo lees (of eigenlijk wel dus..)
Marrit13
Geplaatst: 15-06-15 08:17
Fijn dat Ben weer wat beter lijkt te gaan! Ik kan je sowieso De Graafschap aanraden qua kliniek, mochten er foto's moeten worden gemaakt! Schrikken hoor...
Heb tot nu toe weinig foto's bekeken, inpakstress vannacht gaan we op vakantie de pony heeft week vrij, het graasmasker las ik vast