Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fiffill schreef:Ik dacht altijd dat appies vaak een roze huid hebben en dat de vlekken niet echt op de huid zitten, maar op de haren (omdat ze er ook later bijkomen). Of zeg ik nu iets heel raars? En ze hebben idd vaak pigmentvlekken rond de ogen/mond.
_Mondy_ nee ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het nu zit
vandango schreef:@fiffill: appies hebben wel degelijk vlekken in de huid, niet alleen in het haar. Tenminste diegene die bij ons lopen wel, ik ben ook geen genetisch wonder. Dat kan ook niet want zoveel is er nog niet bekend omtrent de genetica van de appaloosa. Maar ik heb in mijn leven wel heeeeeel veel appies gezien
Het beste is dit te zien wanneer je ze wast, dus als ze echt eigenlijk zeiknat zijn![]()
Het beste kun je dit dus zien bij appies die eigenlijk een witte basis hebben (dus de panterbonten en few spots en in de blankets van schabrakbonten) wanneer appies een donkere basis hebben is dit natuurlijk niet zo goed te zien. Officieel zeg ik dit natuurlijk niet goed volgens de genetica want ook appies hebben gewoon basiskleuren als vos en dergelijke..
Kunnen jullie me nog volgen