Shiva vos 9 STERmerrie Gomel ox = de vader arabier x arabierxwelsh K 1.47 Trailer en verkeersmak Loopt een b proefje, en begint steeds beter te springen! We zijn tot de 55 cm gekomen!
Naam : Orchid's Yens Geslacht : Ruin Net 8 geworden, Vader : Orchid's Cestanii Vv : Kantje's Ronaldo 1,49 Nog niet eerder uitgebracht op officieele wedstrijden, wel onderlinge deed die super! Loopt op B/L Niveau, Pas een Jaartje ingereden. Spring ongeveer een meter, Kan ver in de sport komen, qua gangen en werkwilligheid. Ps de amazone ben ik niet, ik heb namelijk de foto genomen.
Naam: Blue Leeftijd: 11 jaar Geslacht: ruin Vader & moeder: onbekend Hoogte: 1,46 meter Ik rijd officiële wedstrijden met hem. De eerstvolgende wedstrijd starten we L2 en met springen zijn we al een tijdje L. Het is een hele fijne pony, je kan er alles mee doen. Beginners kunnen erop, maar ook gevorderen, buitenritten vind hij allemaal prima. Hij springt ook alles en hij weigert bijna nooit. Blue is als je gaat rijden heel erg stijf, maar als je goed warmrijdt, wordt hij soepel en loopt hij prima!
De taxatieprijs inclusief: (compleet) zadel, hoofdstel, halster, 2 zweetdekens, 2 winterdekens, peesbeschermers en strijklappen.
Springen (ik ben de amazone niet). Dressuur (ik ben de amazone WEL).
Naam: Naomi Leeftijd: 13 jaar Geslacht:merrie Vader: Dosator ox Vader van moeder: Neon ox Hoogte: 1.55 meter Is met oefeningen L2 klaar, zijn nu bezig met de oefeningen uit het M1. Springt onder de man 1.20m, los tot 1.10 gesprongen en haalde dit makkelijk. Heeft een nette techniek. Ik ga vanaf 2009 officieel starten, tot nu toe alleen onderling gestart. Is stermerrie en stamboekmerrie. (Predikaten staan in stamboekpapieren). Heeft 1 veulen (merrie, v. Lobeke ox) die tevens 1e premie is. Eventueel bij de verkoop: VZHzadel, Dressuurzadel (Rossner), hoofdstel met bit, 19 dekjes, 5 paar peesbeschermers, 5 paar kogelbeschermers, 2 paar springschoenen, poetskist, 8 dekens (zweet, winter, zomer, vliegen, regen) etc. etc. Klein hupsje : 90 cm