Mijn pony's ook nog even!
Wat ben ik trots op ze, en vooral Bosco die het gewoon opeens voor het allereerst deed! Na een jaar oefenen en oefenen heeft hij gisteren bewezen dat hij het écht kan en dat het echt niet zo eng is!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Change3x schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn pony's ook nog even!
Wat ben ik trots op ze, en vooral Bosco die het gewoon opeens voor het allereerst deed! Na een jaar oefenen en oefenen heeft hij gisteren bewezen dat hij het écht kan en dat het echt niet zo eng is!
Echt leuk!
Majabeestje schreef:Wat een leuk filmpje!
Punz, je bent weer veel te streng voor jezelf!
En idd, iets niet goed gegaan (herstel?)

wat een verhaal van Ben. Wat sneu voor die arme pony. Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen jullie weer lekker rondsturen.
En die kur....wij hebben helemaal blauw gelegen om het plezier, de slappe lach en de 'joh we moesten die kant op' momenten.
SkyMarian schreef:Wat ontzettend tof Elysa dat het voor Bosco allemaal op zijn plek viel. Dan is het oefenen echt de moeite waard geweest. En wat was hij stoer met de ererondes.
Jeez Elinewat een verhaal van Ben. Wat sneu voor die arme pony. Hopelijk knapt hij snel weer op en kunnen jullie weer lekker rondsturen.
![]()
Jij op Marissa was echt leuk om te zien.En die kur....wij hebben helemaal blauw gelegen om het plezier, de slappe lach en de 'joh we moesten die kant op' momenten.
) En zoals verwacht was Marissa braaf: Bij een ervaren ruiter is ze dat altijd. ( maar de volgende keer haar wél echt rijden hoor: ze kan nl echt super lopen
)Punz schreef:Eline: Je hebt in ieder geval laten zien dat je niet voor 1 gat te vangen bent, en heeeeel flexibel van de ene op de andere pony stapt ( zelfs tijdens de prijsuitreiking: hup van Marissa af om op Pars de ereronde te kunnen rijden.. gááf) En zoals verwacht was Marissa braaf: Bij een ervaren ruiter is ze dat altijd. ( maar de volgende keer haar wél echt rijden hoor: ze kan nl echt super lopen
)
Had je verder nog een appje gestuurd, want hoe is het nu vandaag met Ben?
maar... tijdens laatste rondje parade begon ze toch maar even te lopen hihi, super schattig!!
Voor jou ook beterschap!!! 

)