Ik heb vrij veel foto's gemaakt, ik ga morgen weer verder. Tot nu toe staat het hierin: https://plus.google.com/photos/10506938 ... _HCvtit2wE. Vanaf B springen heb ik gefotografeerd bij het springen en verder de parade. Niks van de dressuur. Mocht je nu jezelf herkennen of iemand anders (link mag gedeeld worden) Stuur me even een berichtje dan stuur ik de originele op
Dringend een vind ik leuk knop toevoegen op bokt. Ik vond heel veel pony's leuk. Ze zijn toch sjiek om te zien hoor.
Punz
Geplaatst: 14-06-15 00:17
Ok Ik ben sinds een anderhalf uur ook weer thuis...
Dag begon vanochtend om 5.55 ( jawel, dat was de wekker stand), om om 6.15 met een groep mensen te beginnen met het smeren van de broodjes voor de vrijwilligers ... Om 8 uur begonnen met ontvangen/instrueren vrijwilligers, vervolgens Marissa ( de pony waar Eline op de foto zo chill op zit) en Jou_Jou geïnspecteerd op vuil ( tuurlijk...) en gewassen, daarna de wedstrijd dag met een openingswoordje opgestart en vervolgens als een idioot Jou zadelen en losrijden voor onze proeven.
Voor het eerst sinds drie kwart jaar Jou-Jou weer gestart ( met gemengde gevoelens: vind vooral mezelf gewoon echt te dik nu ( de foto van Muurp is prachtig, maar laat ook het probleem zien.. ) , maar ik wilde hem ook niet thuislaten voor het ONCK.. Dat kán nl niet )
Proeven waren ok, maar braaf en eigenlijk niet netjes genoeg, maar goed ik was en ben dik tevreden, gezien de voorbereiding. Jou-Jou deed het super, nu moet alleen zijn amazone nog weer een beetje in wedstrijd conditie komen. Uiteindelijk met 178 en 180 punten met een vierde plaats nét buiten te prijzen, maar toen was ik dus wel helemaal blij ( want stiekem was ik niet helemaal tevreden met de 178 punten, dacht zelf dat het een duidelijk betere proef was dan de eerste proef..) Maar goed. Toen ik de plaatsing zag, was ik dus toch gewoon blij: geweldig dat we dan toch zo mee kunnen rijden.
Nu dus wel weer gewoon serieus aan de slag met mijn overgewicht én mijn conditie ( want dan lukt netjes recht zitten ook beter ).. ( oeff..)
Daarna de hele dag bezig geweest met van alles en nog wat en echt veel mensen vanuit het topic hier ontmoet. Echt heel erg leuk!
SkyMarian is een plaatje, herkende haar inderdaad aan haar prachtige hoofd, en joh: Susanne: wat heb jij haar respectvol en eerlijk gereden. Was zó super om te zien!! Echt geweldig! Verder: práchtig hoofdstel heb je!
En ja... Ik ben redelijk kapot nu
Martie
Geplaatst: 14-06-15 00:18
Gauw nog even hier kijken en lezen. Wat een leuke foto's! Zo te zien hebben jullie een geweldige dag gehad ondanks de regen. Enne... is er met iemand iets niet goed gegaan, lees iets over herstellen?
Bar
Geplaatst: 14-06-15 00:32
Mijn hubbie heeft nog een sfeerimpressie van vandaag gemaakt.
chadje
Geplaatst: 14-06-15 08:18
Wat een leuk filmpje
Majabeestje
Geplaatst: 14-06-15 08:22
Wat een leuk filmpje!
Punz, je bent weer veel te streng voor jezelf!
En idd, iets niet goed gegaan (herstel?)
curly2day
Geplaatst: 14-06-15 08:26
Val even binnen, wat een super leuk filmpje Bar !!
Nou hou je vast.....ik ben gek op verslagen.....en foto's.
's Ochtends thuis de taken verdeeld. Ik zou madam klaarmaken en mijn man onze zoon naar mijn moeder brengen. Dat liep allemaal lekker voorspoedig. Natuurlijk had ze nog even in het net vers beregende zwarte zand gelegen dus kon ze voor een tweede keer onder de slang. Maaaaaaaaar de knotten zaten er nog perfect in. Ik haar gewassen en mijn man de trailer aankoppelen. So far so good. Totdat bleek dat de aansluiting voor het elektra niet op onze auto paste. Stressssssssss zeg maar. Gelukkig bood de staleigenaar uitkomst. Die had nog een stukkie wat het boeltje weer sluitend maakte. Oke ademhalen viel weer onder de mogelijkheden.
Madam voor de laadklep geparkeerd, wortel voor d'r neus en laden met die geit. Ondanks dat ze het toch wel weer even spannend vond stond ze er binnen een minuut op. Strakke score. Onderweg alles prima en het boeltje op het terrein geparkeerd.
Voordat we haar van de trailer zouden halen eerst nog even rond gekeken. Toen sloeg mijn stress ook toe. Sjit dat is een groot terrein met aardig wat toeters en bellen. (was 8 jaar geleden dat ik voor het laatst een concours gereden had.) Men ik was er echt heilig van overtuigd dat het laagvliegen, slidingstops en heel wat spring- en hupstaferelen zou geven. En voor mijn neus zag ik alleen maar uberbrave connies zonder geneuzel hun ding doen. Waarom heb ik er nou niet zo 1?
Enniewee tijd om de witte heks van de trailer te halen. Nou daar is ze dan met haar onvervalste heksenlook.
Ze vond het allemaal reteinteressant en heeft me een partij van zich af lopen brullen niet normaal. Heksje heeft haar oren euh ogen uitgekeken.
Ik heb haar maar gewoon laten lopen en kijken. Met losrijden was ze echt heel erg braaf. Geen pas verkeerd gezet.
En zeg nou zelf niks mis met om het hoekske kijken.
Zo gaande weg kwam de ontspanning en als die er komt ga ik geconcentreerd rijden en duik ik voorover.
Toen werden we geroepen. We mochten naar de ring. Ria voorop en heksje er een beetje bibberig achteraan. Het juryhokje was wat spannend, maar wederom met wat hulp van Ria konden we onszelf melden. En toen de ring in......not. Ze heeft de vlokjes op de grond geteld, samen met de juryhokjes, de mestcontainers en ze dacht no way.
Ria ( jaaaaaa mijn rots in de branding) even overlegd met de jury en ze mocht even een rondje meelopen om de baan te verkennen. Madammetje vond het nog altijd heel spannend en ze liep toch maar mooi in de rondte. Variërend van
tot echt al mooie stukjes
Ze schrok nog even een keer toen de wind onder de parasol kwam en stond ineens op haar achterste pootjes. Heeft ze echt nog nooit gedaan. Maar zonder problemen was ze weer om te draaien en liep ze verder.
Het doel was meedoen en boven blijven. Dat is meer dan geslaagd. Ben zo verschrikkelijk trots op mijn tuttebelletje. Met haar onvervalste heksenlook.
Ze had het zo netjes gedaan allemaal dat we besloten hebben het daarbij te laten en niet de parade te rijden. Die doen we volgend jaar, want dan doen we gewoon weer mee, want potverdorie wat heb ik een knappe dame.
Ik ben zo ongelofelijk trots dat is met geen pen te beschrijven. Maar dit smaakt naar meer. Ga haar thuis nog iets verder doorrijden en dan gaat die startkaart er komen.
Maar ik heb nog meer plaatjes. Alvast het bijna voltallige showteam.
Punz
Geplaatst: 14-06-15 11:16
Heerlijk verslag!! En nogmaals álle complimenten aan jou!! Wat rijd jij je pony eerlijk en opleidingsgericht!! Zó mooi om te zien! Heksje mag in d'r hoefjes knijpen met jou als haar ruiter!!
Marrit13
Geplaatst: 14-06-15 15:21
Heksje Absoluut 1 van mn favorieten gister! En idd alle complimenten aan jou, ze deed het liever niet, maar omdat jij het wilde deed ze het.
Het ziet er absoluut uit als een zeer geslaagde dag! Muurp prachtige foto's zeg! Je hebt de connie's maar mooi weten vast te leggen Jammer Eline dat Ben niet goed was, leef je lange tijd naar uit en dan net de avond van te voren... Zo te zien heeft Parsi het ook super gedaan! Echt knap paard en de manen staan hem goed! Marrit, wat heb je toch een geweldige pony, super fijn dat hij zich laat gerust stellen door jou. Top Elysa van je punten en prijzen! Hebben Bosco, Larry en jij maar mooi gedaan. Punz, ondanks de niet geweldige voorbereiding toch maar super gedaan! Beloofd nog wat als de voorbereiding wel optimaal is Bar, wat een super mooi filmpje! Ondanks dat ik er niet was, nog een mooie indruk gegeven. En de parade, waauwie! Wat is die witte heks toch knap Wat een prachtige wedstrijd zet en wat zien jullie er beiden super uit! Ik vind haar blik geweldig, vooral op de 8e foto. Ohja, wil je mijn schimmel ook eens zo wit krijgen, ik snap niet hoe jij je pony zooo wit krijgt!
Martie
Geplaatst: 14-06-15 16:25
Tsja, ik heb weinig aan Debora's commentaar toe te voegen. Een genot om dit alles te zien en te lezen! Voor herhaling vatbaar!
Thanks voor alle complimenten. Wordt er helemaal stil van.
En wat een knapperds hierboven. Terecht behaalde prijzen.
JeaDH
Geplaatst: 14-06-15 18:48
Wat een super leuk compilatie filmpje Bar, geeft de sfeer mooi weer.. Jullie zien er super knap uit SkyMarian!! goed gedaan. Ook mooie foto's gemaakt door diverse mensen. Verder iedereen gefeliciteerd met winstpunten en prijzen, het was voor iedereen een geslaagde dag zo te lezen.