plannen met het veulen... eerst dacht ik die gaat weg 1 is genoeg (en er staan nog 2shetten en een trekpaard).Tot man lief zei: je hoeft het niet perse te verkopen hoor, als het een leukje is. Dus nu weet ik het even niet meer....maar ik kan toch niet alles houden denk ik dan.
Nou heeft smoky wel erg last van de warmte heb haar maar nat gesponsd , ze leek het wel lekker te vinden. ze zucht en puft wat af met die warme dagen (och arme). Verder was er vandaag echt niet zo veel opmerkelijks te zien. Vandaag vroeg iemand hoe ga je het veulen noemen.... nu had ik daar echt nog niet serieus over na gedacht. dus dat gaan we dan maar eens bedenken.....ook zijn suggesties welkom.
Gelukkig gisteren en vandaag wel een stuk koeler. Heb Indah gisteren voor het eerst gewassen gutgutgut wat kan t toch een drama koning(k) zijn. Maar na 5 min was t dan ook goed, totdat ik de andere kant ging doen
Vind het mooi als een naam een betekenis heeft. Zou voordat het veulen geboren is, ook geen naam kunnen bedenken. Als je zon diertje ziet kun je iets passenders verzinnen. Of ben ik dan zo raar? Hahah
KimIndah
Geplaatst: 21-07-14 17:14
Wat fotootjes na t wassen
En wat doen we dan als we schoon zijn? Juist, de boel weer vervuilen
nee, het is eigenlijk te rustig. haar super volle uier lijkt wat te verminderen, haar tepels groeien nog wel. Haar banden worden wel steeds slapper, ze verjaagd wel steeds de shetten uit een bepaalde hoek van het weiland. dat is vast geen toeval denk ik zo! maar nee echt veel nieuws heb ik niet....
Haha Ach met die zandlaag op zijn vacht had hij minder last van dazen enzo, dus is het toch nog ergens goed voor geweest Zijn manen beginnen nu toch echt om te kantelen, ze worden topzwaar
Inderdaad, nog even geduld hebben. Maar niet te lang Smokey! Ik wil de kleine baby zien
kwita
Geplaatst: 23-07-14 12:48
hier smoky met burka, (ze werd gek van al die vliegen vandaar) inmiddels wil ze niet meer zonder. haar buikje groeit gestaag, ik weet niet hoelang dat nog gaat duren. ze heeft nu ook meer een punt hangbuik, kan het anders niet omschrijven. Haar uier is al weer wat voller, en de banden worden nog steeds slapper. Ik hoop wel dat ze niet in alleen wilt bevallen, wil het zo graag zien van a tot z!
gister om 21.30 heeft smoky gekegeld.... en ergenst tussen 23 u en 03.00 is het veulen geboren!
ik 3x gaan kijken steeds stond ze alsof er niets gaande was...tot er iets heel stil en lief vanachter zijn moeder gluurde om een bochtje! dus ik heb alles gemist zonde, maar alles is gezond....
Het is een hengstje, bont met wit met fjorden kleur en de grijze konik gloed er over met half wit en zwarte manen
nou hier is onze naamloze nieuwe aanwinst, zo kalm en elegant bovendien erg lief! niet zo heel foto geniek maar ik ben er wel trots op. Ik zelf ben niet zo dol op bont maar dit vind ik toch wel leuk getekend en ook zeker de mooie kleur!