Suprice: 4000-5000 ivm de leeftijd Alwiene: 2000-2500 ruintje, leeftijd, toch wel een goede leerpony Isjtar: 3000-3500 KimENlinda: 3500, D-pony, nog niet zo oud
Ik ga zo even mijn paard erop zetten, kijken op hoeveel jullie hem taxeren!
Ben heel nieuwschierig voor wat voor bedrag jullie Djay taxeren
Djay ruin geboren in 1997 stokmaat 1.43 NRPS hbp stamboek (vader is KWPN paard) M1 dressuur en L springen bij de pony's geweest Ik start hem nu in het M1 dressuur bij de paarden (in 1 maand 7 winstpunten) Het is ook een zeer geschikte kinderpony, er rijden kinderen op van 6, 7 en 9 en dan zet hij geen stap verkeerd en oefenen ze vol overgave een bixie-proef
Odessa; ook wel bekend als Tiara merrie uit 1996 Z2 bij de pony's, nu Z1 bij de paarden verwacht volgend jaar een veulen Meerdere malen kringkampioen, afgevaardigd geweest naar de hippiade. Dit jaar 3e op de NRPSdag bij de paarden M2 NRPS kampioen Vorig jaar Brabant/Limburgs kampioen én nationaal kampioen bestgaande rijpony
Naam: Valesco Ruin V: Vitano MV: El Beauty Stokmaat: 1.475 Leeftijd: 6 Springen en dressuur B Endurance klasse 1 (klasse 2 startgerechtigd) heeft veel springcapaciteiten en is buiten super betrouwbaar! kan verder komen in de wedstrijdsport(springen+dressuur) maar wij gaan voor de endurance hij heeft licht zomereczeem maar met deken goed te verhelpen.
Zelf heb ik ook nog een NRPS pony genaamd Weerings Ashley Het is een E pony merrie van 7 jaar oud. (17-06-01) Op dit moment rijden we L2 dressuur en gaan binnenkort over naar de M1. Ook springen we wedstrijd in de B. Het is een leergierige en werkwillige pony, en pakt alles makkelijk op. Vader: Manpower Ludinga Moeder: Bianca Moedersvader: Baccarat ox
Naam: Orchid's Jolina Geb.datum: 11 december 2002 ze is een C pony (1.35) Vader: Milton (goed gekeurde dekhengst bij nrps) VM: Cestanii of Orchid (zz internationaal springen)
Jolina is sinds 1 oktober 2007 onder het zadel en mag met dressuur al over naar de L met springen hebben we nog 1 punt nodig om over te gaan naar de L. Ze kan waanzinnig lopen en springen maar we doen het rustig aan, ze is nu nog maar pas 8 maanden onder het zadel. Laatste foto (voor groter formaat even op klikken) is op het NRPS kampioenschap waar ze ongeveer een Z hindernis neemt (voor haar gevoel dan haha)
- Luckyboy (she's all that x Pajkovski) - 4 jaar - Ruin - 1.55 m - Geen gebreken - Op de keuring 7 voor galop en 8 voor de draf - Dressuur: Twee wedstrijden gereden en twee winstpunten - Springen: Toont veel aanleg, maar pas max. 60 cm gesprongen - Erg lief en fijn in de omgang, trailer en verkeersmak. (bomproef)