ok, is gelukt, foto is van de Highland merrie die ik even had, maar nu ook verkocht is, met het zadel... het zadel is in nieuwstaat, amper paar keer mee gereden. er hangen nu nieuwe beugelriemen aan van Barefoot, in drytex, zwart en blauwe endurance beugels met korf.
KimIndah
Geplaatst: 12-07-14 14:37
Wat een rust hier..
Hoe gaat het met alle Konikjes? En Hoe gaat de zoektocht voor de nóg niet konikeigenaren?
Iemand nog iets van Boots gehoord? Vraag me af hoe het met haar gaat en Hoe de revalidatie ervoor staat.
Van, hoe verloopt het aankomend moederschap? Hoop dat alles in orde is?
Heb weer een klein fototopicje van Indah Buurshet was op bezoek bij ons in de wei (zie onderschrift)
kwita
Geplaatst: 13-07-14 21:00
ja sorry ik ben echt druk nu, zal spoedig prob te updaten....hier is alles goed, de uier groeit echt aardig wat. De buik is al bijna tonnetjesrond en de bandjes verslappen steeds meer ... ja ik vind het spanned worden maar het zou zomaar nog eens 2 weken kunnen duren voordat de boxer naar buiten komt ,jammer dat het niet exacter bekend is! kim indah :vond je topic met de shetten echt leuk! en wat word indah mooi !
ohh ja nu ben ik echt digibeet hoe werkt zo iets? staat er n beschrijving van, dan zal t wel lukken( de foto is ook gelukt)
KimIndah
Geplaatst: 14-07-14 11:35
Hahaha! Als je richting Forum»Informatief»Fokkerij en afstammeling gaat dan staat daar een kopje met KS-MK (kraamstal-merries kijken). Kun je boven aan een knop vinden met "nieuw onderwerp"
kijk dat scheelt al de helft! bedankt ga het uitzoeken als er tijd is!
belindaap88
Geplaatst: 14-07-14 14:48
Hoihoi . Ja tijdje stil geweest hier.
Met Kaiyo gaat het goed, we rijden steeds meer en vorige week onze 2e rechtricht les gehad. Hij kan al een beetje de travers! Super leuk om zo met hem bezig te zijn. Hij vindt 't allemaal wel heel moeilijk, maar hij doet wel z'n best. Ook is hij de laatste tijd eindelijk wat meer voorwaarts . Hij begint het allemaal te snappen !
Kwita ben zo benieuwd naar 't veulentje! Topic openen zou inderdaad leuk zijn!
Kim ik had de foto's op Facebook gezien, Indah groeit echt heel mooi uit !
nee er hangt wel hars aan een tepel,al een week. maar echt dat kegelen nog niet.
KimIndah
Geplaatst: 18-07-14 16:55
Nou ik ziet hier toch op mijn stoel te wiebelen van enthousiastme
kwita
Geplaatst: 18-07-14 19:54
vandaag liepen de tepels nog voller!, en de uier is nu echt zwart glimmend. verder is ze echt heel loom( nu is het daar ook weer voor, maar toch anders dan gewoon). haar staart staat ook nog meer omhoog, ik word er al bijna zelf zenuwachtig van maar tja afwachten meer is er niet te doen... .