Mijn pony gaat na het zomerseizoen verkocht worden.. Dus hoe schatten jullie haar? Geslacht: merrie Leeftijd: 17 jaar sport: nu Z2 dressuur, hiervoor 2x M dressuur en 1 x M springen vader: Bright moon xx stokmaat : 1.52
merel_gomez
Geplaatst: 16-05-08 22:22
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 10-03-24 06:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb werkelijk geen verstand verder van NRPS´ers dus durf me niet zo goed aan het taxeren te wagen, maar zou wel graag willen weten waar jullie die van mij op schatten
Naam: Breezer Vader: Baccarat ox Ras: NRPS (duh) Stkmaat: 1.53 Leeftijd: 17 Ervaring: voorheen M1 dressuur en B springen
Bedankt voor de taxaties, maar ben bang dat deze verre van reeël zijn. Het is trouwens een ruin, dus geen fokwaarde Hij word bij mij slechts recreatief gebruikt, en hoewel de knopjes erop zitten zou je wel weer naar wedstrijden toe moeten werken
@ surprice, ook al een ouwetje Maar wel actief in de Z natuurlijk. Hangt het nog erg van het karakter af, is hij braaf genoeg als leerpony of heeft hij al een ervaren ruiter nodig? In het eerste geval denk ik rond de 4000/4500 euro, puur op ervaring en mits verder volledig gezond. In het tweede geval zou ik zo'n 1000 euro lager schatten Maar nogmaals ik ben niet best in schatten
Het zou zeker een goede leerpony zijn, maar dan wel voor een ruitertje die wel al een beetje kan rijden.. Want ze geeft wel duidelijk aan als je iets niet goed doet en ja, als je dan nog niet zo goed zit ben je daar niet blij mee Maar ze is over het algemeen een stuk braver geworden sinds ik haar ben gaan rijden..
Ik heb zelf ook totaal geen ervaring met taxeren, maar ik ga toch wel redelijk mee met wat anderen zeggen Zelf peins ik er niet over om mn pony te verkopen, maar ik vind t wel leuk om te weten wat ze ongeveer waard is Isjtar Merrie Leeftijd: 11 jaar Hoogte: 137,5 Vader: Azmiraff ox (ZZ-springen, Z-cross) Ze kan met mij er op 1.10 springen. Los springt ze 1,20 Ik ga met dressuur M1 met haar starten Ik start ook B springen, en hoop dit jaar officieel cross te starten
Op deze computer heb ik geen dressuur foto's, dus jullie moeten het maar met deze doen
merel_gomez
Geplaatst: 18-05-08 16:31
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 10-03-24 06:44, in het totaal 1 keer bewerkt
De pony hebben we pas gekocht, ik zo graag willen weten van jullie hoeveel jullie er voor zouden vragen.
Naam : Celeste Ras: NRPS Geslacht: Merrie Leeftijd: 4 jaar (24 mei officeel 4) Vader : Cassini Moerder: Candy Star hoogte: 1.53 Heeft een ster gehaald. Is zadelmak, op haar 3de zadelmak gemaakt, daarna weer de wei in gegooit in de hoop dat ze nog zo groeien, is nu ongeveer weer 4,5 maand onder het zadel. We zijn nog niet gestart. Pittig karakter. Geen beginners pony.
merel_gomez
Geplaatst: 18-05-08 19:55
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 10-03-24 06:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Super bedankt voor de reacties, ik plaats hem nog een keer met een andere foto, want er zijn maar een paar reacties geweest, en vind het jammer dat er niet bij staat waarom je er dat bedrag voor zou geven, ben ik wel benieuwd na namelijk
nrps merrie van 1.48, ze is net 6 jaar geworden. afstamming:
vader: elegant moeder: surprice moedersvader: EL Beauty
ik kan haar jammer genoeg niet in de wedstrijden starten maar ze word wel dressuur gereden, en kan gemakkelijk wijken enz.
misschien een beetje vreemd, maar zo kan je wel zien hoe ze ongeveer loopt
3000-3500 - leuk beestje, maar geen wedstrijdervaring en het is een vosje vosjes zijn toch vaak minder gevraagd
Rooslovely schreef:
Naam : Celeste
3000-3500 vind het een erg mooi beestje en volgens mij kan die aardig ruim lopen als ik de foto goed inschat...
Isjtar schreef:
Isjtar
jou beestje oogt echt veel groter 3000-3500. ik kan er ook best naast zitten, want ik heb geen idee wat schimmels doen aan de prijs... (bruintjes verkopen altijd beter maar wat schimmels doen weet ik eigenlijk niet )
Hahaha, gelukkig dat ze wat groter lijkt Als je zo naast haar staat is het toch een best ukje Zelf heb k ook geen idee hoeveel schimmels opleveren, maar mn moeder vond dat Isjtar toch best veel waard was Niet dat ik haar wil verkopen hoor