Witte heks heeft allemaal dotten op d'r hals. Zelf vond ze het allemaal maar zo zo.
JeaDH
Geplaatst: 12-06-15 21:54
Ach jee voor de gene met een her zet hem op!! Iedereen veel plezier morgen.
Ik ben gister voor het eerst met Jaimy naar les geweest. Het ging best goed! Jaimy is slim en pakt fijn aan, we gaan samen hopelijk veel leren!! Vandaag had Jaimy een vrije dag, toch even bij haar geweest vanavond. Ze was blijkbaar nog erg moe van gisteren
Verder: de banners hangen, secretariaatswagen is geïnspecteerd , lunchpakketten voor de vrijwilligers zijn zo goed als klaar .
Jou-Jou staat strak gevlochten al in Ermelo. Wij zitten in een hotel in de buurt...
Enne: als jullie morgen iemand de dagopening horen doen, óf met een aantal meisjes de prijsuitreiking ziet doen..... Dat ben ik
Verder rij ik Jou ook nog.. Maar ik rij hem pas sinds een ruime maand weer volledig, na een half jaar uit de running te zijn geweest ... En heb de afgelopen week niet kunnen rijden.... Dus eehmmmm de voorbereidingen zijn wel eens beter geweest.... ( en dan hebben we ook nog eens allebei vakantie vet...)
Gefeliciteerd Kirsten met je punten! Tot nu toe heeeeel veel springen gefotografeerd, zal een dezer dagen wel een linkje plaatsen. Nu wachten op de laatste Z kur. Tot nu toe vind ik het er echt top uitzien en wil ik stiekem alle Connieponnies meenemen
Jaa, ik ben benieuwd naar alle verhalen! Ik had graag bij het ONCK willen kijken, maar zit helaas midden in de toetsweek (en vervoer had misschien ook een probleem geweest). Hopelijk kan ik volgend jaar komen kijken