Mijn 2jarige FriesxTinker heeft vorige week voor het eerst gesprongen en hij vond het super leuk
60cm met gemak! Hij wordt al groot Hij is al bijna uit zijn wintervacht
JlnG
Geplaatst: 30-05-13 18:04
Ntlie_: als je het over de mijne hebt (er staan er nl. 2 op de vorige pagina, een bruine en een zwarte ), bedankt! De jouwe is superschattig! Ik zie best veel haf in haar!
Nog eens mijn FriesxKWPN, omdat z'n koppie zo lief is hier
Flits__
Geplaatst: 31-05-13 15:25
joysjuh1987: Wauw wat een prachtig hoofdje heeft jouw paardje zeg!
Die van Ntlie_ is ook echt heel gaaf. Mooie kruising.
Nou vandaag heb ik mijn pony ook maar weer op de foto gezet . Wat voor kruising ze is weet ik niet.
Idd knap paard, uit die kruising komen ook lik altijd leuke paarden!
Ntlie_
Geplaatst: 31-05-13 15:47
Flits!! Ik ben stiekem echt fan van haar! Zo'n leuk dier!! Je mag wel vaker foto's spammen hoor.
BAStable
Geplaatst: 31-05-13 15:54
Mijn Fries x KWPN (allereerste oefendressuur wedstrijdje, tevens de laatse; we zijn nu gewoon recreatief bezig ivm studie)
Edit: even iets over haar vertellen hihi Vader is Fries, moeder KWPN Komt uit Friesland, ik heb haar sinds 2 jarige. Zelf ingereden, op de foto was ze 4 en een paar maanden Nu is ze 5 jaartjes oud en ik hoop dat ze nog heeeel lang mee gaat
Gave kruisingen weer! Flits_ in jou pony herken je idd duidelijk haflinger! Heb een topic van mijn kruising gemaakt: [ITP] Mooie Vlinder Haflinger x Tinker
Anoniem
Geplaatst: 03-06-13 20:31
Mag ik me ook melden?
Trotse eigenaar van 2 kruisingen.
Tibor, ruin, 6 jaar, schoft ongeveer 1m40 Haflinger x tinker
Henkje, hengst, 7 jaar, schofthoogte ongeveer 90cm Welsh x shet denken we (afstamming volledig onbekend)
Beiden zijn onbeleerd/groen. Tibor is ooit wel zadelmak gemaakt maar is ontzettend onzeker en bang. Daar wil ik deze zomer aan gaan werken zodat hij lekker mee naar buiten kan op wandeling. Henkje zou ik graag in het tuig zetten, maar moet daar eerst nog spulletjes voor vinden, koetsje en dergelijke. Heb er naast deze 2 nog 2 andere, een gewone warmbloed AES en dan dat kleine bruine miniatuurpaardje op de 1e foto met Henk.
bello2005
Geplaatst: 03-06-13 20:33
het word tijd voor mij om een nieuwe kruising aan te schaffen haha