Dat hoop ik ook. Als het niks word is het ook prima; dan hebben we het iig geprobeerd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat doen we gewoon hahaah. Helemaal droog op stal aangekomen en nog zat energie over.
maarja een uur terug dacht ik echt niet dat hij er nu nog zou zijn en nu lig ik toch in mn bed. Mn moeder loopt nog even een uurtje met m buiten, lijkt hem namelijk goed te doen en wilt hij graag. Hopelijk is het nu weer een tijdje klaar..
.
. 

het was meteen duidelijk dat mel erboven stond, en meer dan een beetje kont indraaien hoefde er niet te gebeuren. Ietsje later kon mel het andere paard al met een oor stoppen
er is zelfs nauwelijks gedraafd, zeker door mel niet. Dus dikke prima!
hij krijgt steeds meer balans en begint echt lekker te lopen. Donderdag maar weer eens naar springles. We hebben nu even wedstrijdpauze een paar weken, ik wil heel graag het indoorseizoen L1 starten. 18 september doen we weer mee met de tripalon hier in de buurt! Dressuur, springparcours en een cross/terreinrit van 8km. Wordt onze 2e keer, vorig jaar was dat onze eerste wedstrijd ooit!