FelineNanet schreef:Wat jammer en moeilijke beslissing! Is het niet een optie om haar in bruiklijn/volledige lease een jaar ergens anders te laten te zijn, zodat ik dat jaar zowel marlon als clooney zich kunnen ontwikkelen? Dan is er altijd nog een kans dat als het wel goed gaat na een jaar dat ze gewoon bij jullie kan blijven?
Als ik geld genoeg had of als de paarden aan huis liepen hadden we Clooney zeker gehouden. Maar twee paarden is echt de max voor ons. Marlon zal in een jaar niet zo goed leren rijden dat ze alsnog Clooney zelf kan rijden. En als we dat zouden doen weet je ook pas na een jaar of het werkt of niet, je hebt geen enkele garantie. Clooney zou dan gereden moeten worden door een goede en zelfverzekerde ruiter, en die rijden niet gratis een paard voor een ander. En als ze dan na een jaar weer terug zou komen hebben we alsnog drie paarden...want we willen voor marlon straks wel op zoek naar een ervaren pony die haar vertrouwen weer terug kan geven.
Als ik zelf geen paard had gehad had ik Clooney voor mezelf gehouden...Maar ik wil mijn eigen paard ook niet kwijt.
))
maar als je ergens een link deelt zet ik hem op facebook voor evt stalgenoten.