Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
webster543 schreef:Jori, vooraleerst proficiat met het taxeren en het voorstellen van je paarden. Zeer goed en overzichtelijk gemaakt. Moeten wij allemaal eens een voorbeeld aan nemen.
Wat jou paarden betreft, ik ben geen springkenner. Dus "don't shoot", als ik mis ben.![]()
Valencia (klinkt eigenlijk meer voor een merrie, maar dat doet niets ter zaken) : polivalent paard met veel veel ervaring en vermogen. Zo op deze foto's vind ik hem vrij lang en mss een ietsiepietsie stijf in de bovenlijn. Ook groot van bouw, is hij minder wendbaar? Ik zou zeggen tussen de 18.000 en 23.000€
Wallstreet (klinkt dan weer meer voor een ruin...) : zeer sjieke merrie, mooie springtechniek en die duidelijk geniet van haar werk. Soepeler dan Valencia precies, spijtig van het luchtzuigen.Maar als ze er geen kolieken van krijgt en het beholpen kan worden, valt het mee. Het is een merrie, wat voor mij een meerwaarde is. Ik zou voor haar zeggen tussen de 25.000 en de 30.000€
(Ik heb niet verwezen naar de afstammingen omdat ik ze eigenlijk niet goed genoeg ken)