Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FelineNanet schreef:Ze is al ster en zover ik keuringprestaties begrijp kan ze alleen elite en sport nog krijgen. Sport komt misschien nog door endurance (stille hoop!) en elite kan alleen als ze 4 ster veulens voortbrengt. Ze heeft er 3, alle drie ster zover ik weet (Rosy zou Marieke moeten weten. Alleen de 4e is overleden. Of het heet anders dan elite, ik ben niet zo thuis in de namen
Vind haar niet te oud voor een veulen, maar als ik moet kiezen dan hou ik Kiet liever nog 100 jaar en de kans op overleden op deze leeftijd door een veulen is natuurlijk een stuk groter... daarnaast zou ik haar dan weer moeten stilzetten en ze is / wordt steeds beter doordat ze veel doet. Maar hopelijk als ik over een paar jaar mijn vriend mee kan trekken naar een keuring in welk land dan ook komt er gewoon iets mee terug. Enige jammere is dat ik Kiet haar lijn niet kan hebben. Ik heb gelukkig goed contact met de eigenaar van veulen 2 en hopelijk komt er toch iets of uit Rasp-stam of iets breeds uit de Laerkens-stam mee naar huis ooit.