Tja zoveel liefde dat is toch niet te bevatten....
Belinda hele leuke foto's
en het sportpaarden verhaal is ook helemaal waar,loopt het niet met een krul in de nek dan stelt het niets voor en al zeker als het geen bekende ouders heeft om in een adem te noemen!
hier is er aan me gevraagd wat me toch bezielde om een konik te kopen

ik heb er dan ook hartelijk om gelachen want toen ik zei dat je er gewoon op kon rijden waren ze zo vertrokken. En ik weet zeker als ik op haar kon rijden dat we juist veel bekijks zouden hebben op wedstrijd en boven al geen modderfiguur zou slaan.
Wel is er al vraag vanuit de ringrijders vereniging of die pony ook te leen is voor volgend jaar omdat haar aanwezigheid en aparte verschijning ook de toeristische en edukative kant van het commentaar voor de toeschouwers zou oppoetsen. dus ook voor sommige dingen zijn ze juist ideaal en dat draagt weer bij aan een beetje meer positieve bekendheid.
verder is smoky haar buik echt al aan het groeien en volgens mij zag ik gisteren haar buik weer bewegen, zo een geluksmomentje!Wel is ze beschermender als je aan haar buik zit maar ze stapt dan opzij maar doet niets.
De moeder kat heeft nu zelfs 2 jonge katjes geadopteerd van een helaas verkeersslacht offer, het arme beestje was gewoon helemaal plat gereden walgelijk

Denise hoe gaat het met je paardje haar voet?
Bootscoot hoe gaat het met jou en de revalidatie? en nog wat van boots gehoord hopelijk gaat het hem goed, ik had hem graag willen volgen.....maar tja het was niet anders.
en hoe is het met Bommeltje gaat het al weer iets vooruit? ik hoop het echt zovoor je!
En Kelz al reacties gehad? lastig he dat prijzen bedenken en ook dat geonderhandel met evt kopers.
meestal volg ik mijn hart , krijgt mijn paard het goed dan ben ik soms toegeefelijker als bij mensen waar ik aan twijfel of die ik niet mag.