Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
armanike schreef:Ik sta voor iedereen zijn of haar mening open. Zeker geen aanval naar jou toe? Ik zeg gewoon dat als jou mening klopt ik flink ben opgelicht, ik niks van paarden weet en ik een andere dressuur en spring lesgever moet zoeken?
armanike schreef:Wat is niet mooi getekend? Er word mij anders altijd gezegd dat ze heel mooi getekend is en behoorlijk speciaal.
Ik ga vanavond naar mijn ouders dus dan zal ik de papieren eens helemaal uitpluizen en hier zetten.
Ze heeft van voor op haar borst mooie tekeningen, oké de foto's kunnen misschien beter.
Maar daarom hoeft er niet zo scherp uitgehaald te worden.
En EENITRAM , nogmaals ik vind jou mening fijn en eerlijk. Ik zeg alleen dat iedereen rondom mij heel iets anders zegt? Wat moet ik dan zeggen, bedankt voor je mening hij klopt voordelig, wat heb ik een rotzooi in mijn stal?
MarjanB schreef:En Inja dan?![]()
listiglistje schreef:Bonte Willem heeft zelf een KWPN papier (blauw) en is AES goedgekeurd (en nog bij andere stamboeken),
mijn paard is nl een neef van hemhij komt uit een zeer goede KWPN moederlijn, zijn vader liep GP en is idd een Fries.
Maar de moeder van die bonte is toch een Concorde? die is KWPN ggk, dus als daar een vol papier bij zit, dan krijgt het veulen gewoon een KWPN papier, maar wel blauw
nicky_rilana schreef:wat is de afstammeling van jou paard? ik vind het wel leuk lopen, maar nog erg jong, ik denk rond de 3000 euro
nicky_rilana schreef:ja want het is zeker een leuk paard, maar ze kent nog helemaal niks en dat scheeld, als ze zadelmak is en dan braaf, dan denk ik rond de 6000 euro. maar wat vind je van de mijne staat op pagina 90