Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vroeger had ze dit niet, wordt elk jaar bruiner/zwarter (heeft allebei de kleuren).
Bij beide zit geen extreme vorm van sabino in, bij fries zelfs helemaal geen (je ziet namelijk vrijwel nooit aftekeningen op friezen) en bij haflingers komt het ook niet verder dan hoge witte benen en een brede bles en stekelharigheid
Ik denk dat het een kruising tinker is, daar komt deze kleur namelijk wel bij voor. Desalniettemin vind ik Angel echt een heel erg leuk ding!
. Het zou trouwens een max sabino zijn van kleur, ik weet niet of een tinker die doorgeeft? Want dan zou ze wel eens inderdaad een halve Tinker kunnen zijn, maar het andere ras... ?
Bij friezen komt het helemaal niet voor en bij haflingers is de kans ook wel vrijwel nihil dat er een max sabino uit komt
Bij Tinkers heb je ook iets als Blagdon, wat ik ook wel een beetje hierop vind lijken. Heb je ook ooit veulenfoto's van Angel gezien trouwens?
Shinedown schreef:Ja ik ken haar als sinds haar eerste, en toen was ze ook al wit met bruine oren met 1 zwart vlekje op haar buik. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden (vroegste foto die ik heb is van 2-3) jaar.
Ff zoeken!
keona schreef:Shinedown schreef:Ja ik ken haar als sinds haar eerste, en toen was ze ook al wit met bruine oren met 1 zwart vlekje op haar buik. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden (vroegste foto die ik heb is van 2-3) jaar.
Ff zoeken!
als ik haar zo zie en ook met die kleur ga ik inderdaad ook voor tinker,absoluut geen fries of haflinger
.
. Heel haar huid is gestippeld, hier in het water:

) maar 2013 is niet haar jaar, eerst spierbevangen en nu loopt ze weer te hoesten. Moeten steeds rustig aan doen, dus echt spekkies er af trainen wordt 'm (nog) niet. 
)

Voor andere vragen/discussies is de pb-knop.