Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sythaa schreef:[Dan kan ik je geen gelijk geven...!
[/quote]
superwoman schreef:Toch keer jij je af naar kwpn-"volk" als ik dat zo lees....... bijvoorbeeld dor deze zinCitaat:waar wij niets van weten omdat we er gelukkig niet bij horen.
Als je respect wil krijgen, moet je ook respect geven.
Niet elke dressuurruiter met een mooie kwpn-er denkt negatief over koudbloeden en is jaloers op andere etc.....
Wat idje zegt, ben ik het mee eens!
superwoman schreef:Sythaa schreef:[Dan kan ik je geen gelijk geven...!
[/quote]
Waar precies kun je me dan geen gelijk geven?
Citaat:Wél aan trutjes die vinden dat hun paard beters Omdat het een kwpner is, niet omdat het gewoon een beter paard is.
Citaat:En dat zie je bij sommige arrante warmbloedmensen wel. Alles wat warmbloed is deugt gewoon, alles wat het niet is deugt niet. Vind ik heel kortzichtig.
superwoman schreef:Citaat:Wél aan trutjes die vinden dat hun paard beters Omdat het een kwpner is, niet omdat het gewoon een beter paard is.
Maar hoeveel zijn dat er?
Hoeveel Kwpn-ers zijn er en hoeveel trutjes die dat zeggen of vinden?
Ik geloof dat dat best meevalt!
Zo zijn er ook mensen die hun fjort de beste vinden, terwijl hij op een keuring niet ver zou komen.....
Vroeger reed een vent met een fries me altijd voor m'n sokken, - voorrang of niet - Hij vond zichzelf en z'n paard nogal geweldig - zijn nu alle mensen met friezen slecht en aso?
Ik vind het gezeur de mensen die zich ergeren aan "Hij loopt best goed voor een... (fjord, tink, haf etc.)"
Ga gewoon je eigen weg en bekijk alles eens positief!
Ze vinden 'm toch aardig lopen? prima toch!
superwoman schreef:Citaat:En dat zie je bij sommige arrante warmbloedmensen wel. Alles wat warmbloed is deugt gewoon, alles wat het niet is deugt niet. Vind ik heel kortzichtig.
nogmaals, hoeveel zijn dat er?
Die mensen kén ik niet eens!
Er zijn zoveel mensen kortzichtig en zelf maak ik ook wel eens kortzichtige fouten...... Daar komen ze vanzelf wel achter
Sythaa schreef:Barcelano: niets aan toe te voegen, ben het helemaal met je eens!
Citaat:Dat zijn er heel veel. Maar misschien ontgaat jou dat, omdat je geen fjord of haf hebt en dus ook nooit ongezouten commentaar krijgt wat nergens op slaat?
superwoman schreef:Citaat:Dat zijn er heel veel. Maar misschien ontgaat jou dat, omdat je geen fjord of haf hebt en dus ook nooit ongezouten commentaar krijgt wat nergens op slaat?
Ik heb op m'n 16de tot mijn 21ste een mooie welsh cob gehad . Kreeg ontzettend veel compimentjes hoor!
Daarvoor heb ik een bastaart gehad met aardig wat arabierbloed. Nooit 1 rottig woord daarover gehad.
Het is ook zo dat ik op verschillende stallen heb gestaan in Noordholland en Zuidholland.
Gek dat ik daar nooit last van heb gehad dan![]()
Ik heb nu eerder het gevoel dat jij mij in een hokje stopt ipv andersom.
Het stomme commentaar wat ik nu wel eens heb gehoord is dat het makkelijk rijden is met zó'n paard onder m'n kont. Daar kan ik wel om lachen....dan ziet het iig goed uit!
superwoman schreef:Citaat:Wél aan trutjes die vinden dat hun paard beters Omdat het een kwpner is, niet omdat het gewoon een beter paard is.
Maar hoeveel zijn dat er?
Hoeveel Kwpn-ers zijn er en hoeveel trutjes die dat zeggen of vinden?
Ik geloof dat dat best meevalt!
Zo zijn er ook mensen die hun fjort de beste vinden, terwijl hij op een keuring niet ver zou komen.....
Vroeger reed een vent met een fries me altijd voor m'n sokken, - voorrang of niet - Hij vond zichzelf en z'n paard nogal geweldig - zijn nu alle mensen met friezen slecht en aso?
Ik vind het gezeur de mensen die zich ergeren aan "Hij loopt best goed voor een... (fjord, tink, haf etc.)"
Ga gewoon je eigen weg en bekijk alles eens positief!
Ze vinden 'm toch aardig lopen? prima toch!
Citaat:Als je een lelijk paard hebt hoor je er voor veel mensen echt niet bij hoor, ongeacht welk ras.
christel1857 schreef:De huidige dressuurmentaliteit is er zo aan toe, dat je met een gribaldi X Flemmingh die appaloosa kleur heeft al onder het hokje: Je hoort eigenlijk niet in de ring maar we zien het door de vingers.
En dan hebben we het alleen nog maar over een afwijkende kleur.
superwoman schreef:Citaat:Als je een lelijk paard hebt hoor je er voor veel mensen echt niet bij hoor, ongeacht welk ras.
Volgens mij ligt dat toch echt aan jezelf dan.
Wanneer de rest op wedstrijd gaat en jij niet, dan mis je idd wat gesprekstof, maar niet omdat ze je minder vinden....
Ken er genoeg die met hun tinker, fries en oud manege paardje nét zo bij hoorde als de rest.
En ik met mijn welsh cobje heb ook altijd "erbij "gehoord"
Dit was op verschillende stallen trouwens....
Citaat:Als mensen op je neer kijken van wege je 'afwijkende' paard, waarom zou je dan bij hen willen horen?
Ik niet in elk geval. Er zijn hopen mensen die meer de moeite waard zijn.