Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RolingRoos schreef:hallo allemaal nu we hier toch in een fjordentopic zitten![]()
was ik wel benieuwd wie het onderhoud hier zelf betaald ik wil namelijk een fjorden veulen kopen maar mijn is verteld dat als hij volwassen is of nu ook al??? hij bijna het zelfde darmenstelsel heb als een paard dat hij dus meer eten nodig hebben als een ander ponyras?? wie weet dat?
RolingRoos schreef:hallo allemaal nu we hier toch in een fjordentopic zitten![]()
was ik wel benieuwd wie het onderhoud hier zelf betaald ik wil namelijk een fjorden veulen kopen maar mijn is verteld dat als hij volwassen is of nu ook al??? hij bijna het zelfde darmenstelsel heb als een paard dat hij dus meer eten nodig hebben als een ander ponyras?? wie weet dat?
Flurk schreef:Onze nieuwe fjord heet Flurk en komt uit Belgie. Hij is nu 1,5 jaar oud en we zijn benieuwd hoe die het straks gaat doen.De bedoeling was dat het een grote maat zou worden maar daar heb ik nu mijn twijfels bij

Jillyken schreef:Flurk schreef:Onze nieuwe fjord heet Flurk en komt uit Belgie. Hij is nu 1,5 jaar oud en we zijn benieuwd hoe die het straks gaat doen.De bedoeling was dat het een grote maat zou worden maar daar heb ik nu mijn twijfels bij
Wat is Flurk z'n afstamming?
Geloof dat ik op de stamboeksite wel eens een foto van hem gezien?
casje_oxbow schreef:Bij mij is het elke maand verschillend. Zo betaal ik in een maand helemaal niks en de andere maand alleen 85 euro voor de smid en dan heb ik weer een maand waar ik rond de 160 euro kwijt ben voor musli, biks, snacks, wormenspuiten, en andere benodigheden.
Ik heb gewoon het geluk dat ik niks hoef te betalen aan de boer voor stalling, weide, hooi en stro
casje_oxbow schreef:Bij mij is het elke maand verschillend. Zo betaal ik in een maand helemaal niks en de andere maand alleen 85 euro voor de smid en dan heb ik weer een maand waar ik rond de 160 euro kwijt ben voor musli, biks, snacks, wormenspuiten, en andere benodigheden.
Ik heb gewoon het geluk dat ik niks hoef te betalen aan de boer voor stalling, weide, hooi en stro
maccie schreef:casje_oxbow schreef:Bij mij is het elke maand verschillend. Zo betaal ik in een maand helemaal niks en de andere maand alleen 85 euro voor de smid en dan heb ik weer een maand waar ik rond de 160 euro kwijt ben voor musli, biks, snacks, wormenspuiten, en andere benodigheden.
apart verhaal...