Klaasjuh: Blair is fokker van Waxwing ponies, dus ik neem aan dat het gaat over een Waxwing Hillbilly of een Hurricane oid.
Tenzij Inowa zich een klein generatietje vergist en de merrie van High Flown's Japhet is, een zoon van Waxwing Arien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)joostvangestel schreef:Hoi Calice: heeft Mariska misschien ook nog een stalnaam? Ik kan me best voorstellen dat er Mariska's zijn die geboren zijn in 1980 en ook nog wel redelijk bekend zijn. Ik kan me goed voorstellen dat deze pony vroeger best wel premiewaardig is geweest. Ik kan ook nog wel eens in oude catalogussen kijken. Als ze in 1980 geboren is, dan is ze even oud als Sumrin Tiara en Iris. Kan het bijvoorbeeld soms Kulutsweg's Mariska zijn?

Maar de bouw zit natuurlijk niet echt meer mee vanwege het feit dat ze al 25 is, en dat dat toen wel hele mooie pony's waren, maar ik vind haar wel leuk hoor !

)
Ik hoop dat dit bericht hier ff mag blijven staan..
want wil echt een keer weten hoe het met haar gaat en of ze uberhaupt nog leeft! SORRY VOOR TE LANG VERHAAL!!! 
*hmm droom weg*

lowara schreef:hoihoi! ik ben vanaf nu ook een beetje van de partij hier.
ik heb zelf een welsh A pony met de afstamming:
vader: Talgarth Elfed
moeder: Oldenzijlster Mandy, ster (v: Bryn Storm)
edit:en ik zie net dat de foto ook een bladzijde eerder staat

.

joostvangestel schreef:Hoi Inowa: dan stond je jaarling denk ik net één plaatsje voor die van ons. Tereza stond derde in Sevenum en Toscane stond derde in Vught. Ze waren wel erg streng met het uitzenden naar Kootwijk.