Even afwachten hoe ik uit m'n bed kom dus, ben vandaag door m'n baas naar huis gestuurd.
Als ik er wel ben ben ik degene die eruit ziet alsof ze een klap op haar gezicht heeft gekregen.
Dikke ogen en wezenloze blik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayusejuhh schreef:zwanepol schreef:Heuuu!! ik snap hem niet met die begin en eind quote.
Ik ben bang dat ik echt een dommeben. (de smilleys zijn wel aan mij besteed, dat lukt dan nog)
als je nu rechts onder op Quote drukt. dan typ je je antwoord een stukje lager in het berichten vakje.
en klaar is kees
je doet het ONDER het laatste getypte waar jij op reageert
)
het is je gelukt!
)[/quote]

Esme_27 schreef:Dat mag dus niet als ik het goed heb begrepen
geen idee wat ik aantrek, waarschijnlijk iets heel warms want ik vind nld maar koud Marjolein schreef:Esme_27 schreef:Dat mag dus niet als ik het goed heb begrepen
ook niet als voornaam?
als ik nu de stalnaam kyra vastleg? betekend dat dat alle kyra's (en dat zijn er veel) niet meer die naam mogen hebben? of dat je je paard geen kyra meer mag noemen? (en ik bedoel t niet om vervelend te doen, ben alleen benieuwd hoe t nou werkt. Kan ik mn paard gewoon nuage of carpe diem noemen? of mag dat niet?
ik ben er morgen ook, ik ben blond en errug bruingeen idee wat ik aantrek, waarschijnlijk iets heel warms want ik vind nld maar koud
snowdon schreef:jaaa zwanepolhet is je gelukt!
ps: je hebt mij ook wel eens gezien... op de hengstenkeuring was ik met Cayuse mee.
en zal ik hem een hartig woordje toespreken dat hij dat noooooiiiit meer mag doen
zwanepol schreef:snowdon schreef:jaaa zwanepolhet is je gelukt!
ps: je hebt mij ook wel eens gezien... op de hengstenkeuring was ik met Cayuse mee.
Ik zal je vast gezien hebben hoor, maar ik was (zo als al vermeld stond op bokt) erg druk om mijn stinker in toom te houden.
Dit was de eerste keer dat zoiets hem overkwam, hij is natuurlijk ook nog erg jong, dus meneer had niet het geduld om stil te staan.
Maarrrrrr..... ik kon hem wel aan hoor! dit is nog niets vergeleken met wat ik verder op stal heb staan.
Maar misschien is hij ook wel gewoon slim geweest, want het was errug koud en als je dan in beweging blijft...![]()
Ik had ook gelezen dat hij getrapt zou hebben???
Als dat zo is geweest dan spijt me daten zal ik hem een hartig woordje toespreken dat hij dat noooooiiiit meer mag doen
![]()
Maar ik hoop dat ik je tegenkom snowdon, lijkt me leuk om kennis te maken![]()
p.s. op stal is Venco echt een lieverd hoor, ik kan alles met hem doen en ik heb hem zelfs al zadel mak, er is geen bokkertje aan te pas gekomen.
Neem het hem (en jou) niet kwalijk dat hij zo was die dag, heb erger meegemaakt
en mijn ruin kan zich ook behoorlijk 'aanstellen' op vreemde' drukke terreinen.
:D Dus ik zal hem niet snel vergeten hihi tarmine schreef:Maar wie gaan er nou morgen wel...................
zwanepol schreef:tarmine schreef:Maar wie gaan er nou morgen wel...................
Ikke dus met hopelijk een schone tinker
De beheerster van de kb belde net op dat ze me wel in Utrecht op de trein kan zetten
)
Neem het hem (en jou) niet kwalijk dat hij zo was die dag, heb erger meegemaakt
en mijn ruin kan zich ook behoorlijk 'aanstellen' op vreemde' drukke terreinen.
:D Dus ik zal hem niet snel vergeten hihi[/quote]
violar schreef:jammer dat je mij vervelend vind, terwijl ik dat zo absoluut niet bedoel.
ik heb het niet over je persoonloijk en dat ik het wel stoer vind om een stalnaam te hebben lijkt me alleen maar een compilment.
ook jij kent mij niet, oordeel dan ook niet over mij net als ik niet over jou doet.
sorry hoor!!!!
violar
zwanepol schreef:En hoe ga ik je herkennen dan???

[/quote]
Tinkermuts schreef:Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box![]()
tot straks
Op cayuse na gelaten.. die ligt ALTIJD in de stront..