Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

coydog

Re: Tinker HengstenShow en Jonge-Hengsten Keuring NSvT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:17

Als ik me morgen nog zo beroerd voel ben ik er ook niet.
Even afwachten hoe ik uit m'n bed kom dus, ben vandaag door m'n baas naar huis gestuurd.
Als ik er wel ben ben ik degene die eruit ziet alsof ze een klap op haar gezicht heeft gekregen.
Dikke ogen en wezenloze blik. Clown

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:18

Cayusejuhh schreef:
zwanepol schreef:
Heuuu!! ik snap hem niet met die begin en eind quote.

Ik ben bang dat ik echt een domme Koe ben. (de smilleys zijn wel aan mij besteed, dat lukt dan nog)

als je nu rechts onder op Quote drukt. dan typ je je antwoord een stukje lager in het berichten vakje.

en klaar is kees Knipoog

je doet het ONDER het laatste getypte waar jij op reageert

Zo dus? (nu hopen dat het goed is Haha! )

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:19

jaaa zwanepol Haha! het is je gelukt!

ps: je hebt mij ook wel eens gezien... op de hengstenkeuring was ik met Cayuse mee.

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:28

Zo dus? (nu hopen dat het goed is Haha! )[/quote]

Jippie, het is gelukt!!! Clown
Eindelijk iets dat gelukt is!

Nu mijn tinker nog schoon zien te krijgen voor morgen.
Ik heb hem gisteren helemaal gewassen, maar hij heeft het weer voor elkaar gekregen om in een schone stal (lees: schone stal!!!) weer van onder tot boven onder de stront te zitten.
Volgens mij doet hij dat expres, want het is me al vaker opgevallen dat hij de volgende dag smeriger is na het wassen dan na een gewone poetsbeurt.
Ik heb dus maar besloten dat ik hem vanavond niet weer ging wassen maar dat ik dat morgenochtend doe.
Alleen heb ik echt alle recepten die op bokt stonden geprobeerd op mijn tinker, van houtskool tot groenezeep en van zilvershampoo tot noem het maar op, maar wat geel is blijft geel bij hem hoor!
Ik heb nog niet echt het middel ontdekt, dus Yarka ik heb begrepen dat jij je aanbied om het uit te zoeken Knipoog

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:29

Shi....., nou lukte het weer niet.

Mag je soms geen tekst weghalen of zo?

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:32

Maar wie gaan er nou morgen wel...................

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:36

Esme_27 schreef:
Dat mag dus niet als ik het goed heb begrepen

ook niet als voornaam?
als ik nu de stalnaam kyra vastleg? betekend dat dat alle kyra's (en dat zijn er veel) niet meer die naam mogen hebben? of dat je je paard geen kyra meer mag noemen? (en ik bedoel t niet om vervelend te doen, ben alleen benieuwd hoe t nou werkt. Kan ik mn paard gewoon nuage of carpe diem noemen? of mag dat niet?

ik ben er morgen ook, ik ben blond en errug bruin Haha! geen idee wat ik aantrek, waarschijnlijk iets heel warms want ik vind nld maar koud

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:40

Geen idee Marjolein

volgens mij geldt het alleen als achternaam

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:41

Marjolein schreef:
Esme_27 schreef:
Dat mag dus niet als ik het goed heb begrepen

ook niet als voornaam?
als ik nu de stalnaam kyra vastleg? betekend dat dat alle kyra's (en dat zijn er veel) niet meer die naam mogen hebben? of dat je je paard geen kyra meer mag noemen? (en ik bedoel t niet om vervelend te doen, ben alleen benieuwd hoe t nou werkt. Kan ik mn paard gewoon nuage of carpe diem noemen? of mag dat niet?

ik ben er morgen ook, ik ben blond en errug bruin Haha! geen idee wat ik aantrek, waarschijnlijk iets heel warms want ik vind nld maar koud

Verklaar je nader...........geen weer voor een neger Haha!
Of ben je op vakantie geweest

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:42

snowdon schreef:

ps: je hebt mij ook wel eens gezien... op de hengstenkeuring was ik met Cayuse mee.

Ik zal je vast gezien hebben hoor, maar ik was (zo als al vermeld stond op bokt) erg druk om mijn stinker in toom te houden.
Dit was de eerste keer dat zoiets hem overkwam, hij is natuurlijk ook nog erg jong, dus meneer had niet het geduld om stil te staan.
Maarrrrrr..... ik kon hem wel aan hoor! dit is nog niets vergeleken met wat ik verder op stal heb staan.
Maar misschien is hij ook wel gewoon slim geweest, want het was errug koud en als je dan in beweging blijft... Haha!
Ik had ook gelezen dat hij getrapt zou hebben???
Als dat zo is geweest dan spijt me dat Bloos en zal ik hem een hartig woordje toespreken dat hij dat noooooiiiit meer mag doen Boos!

Maar ik hoop dat ik je tegenkom snowdon, lijkt me leuk om kennis te maken OK dan!

p.s. op stal is Venco echt een lieverd hoor, ik kan alles met hem doen en ik heb hem zelfs al zadel mak, er is geen bokkertje aan te pas gekomen.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:47

zwanepol schreef:
snowdon schreef:

Ik zal je vast gezien hebben hoor, maar ik was (zo als al vermeld stond op bokt) erg druk om mijn stinker in toom te houden.
Dit was de eerste keer dat zoiets hem overkwam, hij is natuurlijk ook nog erg jong, dus meneer had niet het geduld om stil te staan.
Maarrrrrr..... ik kon hem wel aan hoor! dit is nog niets vergeleken met wat ik verder op stal heb staan.
Maar misschien is hij ook wel gewoon slim geweest, want het was errug koud en als je dan in beweging blijft... Haha!
Ik had ook gelezen dat hij getrapt zou hebben???
Als dat zo is geweest dan spijt me dat Bloos en zal ik hem een hartig woordje toespreken dat hij dat noooooiiiit meer mag doen Boos!

Maar ik hoop dat ik je tegenkom snowdon, lijkt me leuk om kennis te maken OK dan!

p.s. op stal is Venco echt een lieverd hoor, ik kan alles met hem doen en ik heb hem zelfs al zadel mak, er is geen bokkertje aan te pas gekomen.

Ik vond het een schatje, juist qua karakter Bloos Neem het hem (en jou) niet kwalijk dat hij zo was die dag, heb erger meegemaakt Tong uitsteken en mijn ruin kan zich ook behoorlijk 'aanstellen' op vreemde' drukke terreinen.

Volgens mij was hij het wel die trapte, maargoed dat kan ook gebeuren. En zeker weten doe ik het niet.

Bij de naam Venco denk ik in elk geval aan een dropje dat over de trailerklep uitkijkt Haha!:D Dus ik zal hem niet snel vergeten hihi

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:49

tarmine schreef:

Ikke dus met hopelijk een schone tinker Schijnheilig

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:51

zwanepol schreef:
tarmine schreef:

Ikke dus met hopelijk een schone tinker Schijnheilig

En hoe ga ik je herkennen dan???

violar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:56

jammer dat je mij vervelend vind, terwijl ik dat zo absoluut niet bedoel.
ik heb het niet over je persoonloijk en dat ik het wel stoer vind om een stalnaam te hebben lijkt me alleen maar een compilment.
ook jij kent mij niet, oordeel dan ook niet over mij net als ik niet over jou doet.
sorry hoor!!!!

violar

panny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:59

jaaaaaah ik ga wel Haha! De beheerster van de kb belde net op dat ze me wel in Utrecht op de trein kan zetten Haha! Haha!

Ik ben er wel wat later want me pa brengt me maar die moet eerst nog naar crematie.

ik ben niet echt te herkennen vrees ik behalve dat ik naast iemand loop die ws in een te lang blauw vest loopt en lang blond haar in vlecht heeft ( niet l*llig maar dat heeft ze nou eenmaal vaak aan Tong uitsteken )

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:01

Ik vond het een schatje, juist qua karakter Bloos Neem het hem (en jou) niet kwalijk dat hij zo was die dag, heb erger meegemaakt Tong uitsteken en mijn ruin kan zich ook behoorlijk 'aanstellen' op vreemde' drukke terreinen.

Volgens mij was hij het wel die trapte, maargoed dat kan ook gebeuren. En zeker weten doe ik het niet.

Bij de naam Venco denk ik in elk geval aan een dropje dat over de trailerklep uitkijkt Haha!:D Dus ik zal hem niet snel vergeten hihi[/quote]

Nou bedankt dat je niet boos bent hoor Vriendjes zijn?

Weet je eigenlijk hoe ik aan zijn naam gekomen ben?
Mijn vader wilde graag een pony/paard om voor de kar te zetten, nou dan weet ik het wel, 1x en dan is het te veel werk. Clown
Dus ik had al wel eens wat over tinkers gelezen en dat leek mij wel geinig en pardoes liepen we zomaar tegen venco aan, dus gekocht.
En aangezien ik zelf alleen maar kwpn's heb, wilde ik toch aan het principe blijven van de "jaar"- letter, en dat was de "V" in zijn geboortejaar. En om dat mijn vader erruggg verzot is op drop.....
Inmiddels heeft venco mijn hart wel gewonnen hoor!!! nu nog hopen dat ik ook een beetje wedstrijd rijden kan met hem dan is het wat mij betreft helemaal een lekkere stinker. Rolleyes

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:04

violar schreef:
jammer dat je mij vervelend vind, terwijl ik dat zo absoluut niet bedoel.
ik heb het niet over je persoonloijk en dat ik het wel stoer vind om een stalnaam te hebben lijkt me alleen maar een compilment.
ook jij kent mij niet, oordeel dan ook niet over mij net als ik niet over jou doet.
sorry hoor!!!!

violar

ok no hard feelings en zand erover!

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:09

[/quote]

Aan een tinker met gele knieen en gele met wit opgeflufte sokjes, en misschien enkele sporen van drollen in zijn nek. Haha!
Ik wil hem ook wel een oranje sjaal om doen hoor... Schijnheilig

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:10

zwanepol schreef:

Aan een tinker met gele knieen en gele met wit opgeflufte sokjes, en misschien enkele sporen van drollen in zijn nek. Haha!
Ik wil hem ook wel een oranje sjaal om doen hoor... Schijnheilig
[/quote]

Zo?? Of ben jij dit niet.
Afbeelding

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:16

Zo?? Of ben jij dit niet.
Afbeelding[/quote]

erruggg......!!!!!! dat hoofd! weer helemaal niet fotogeniek he.
Ik bedoel dan wel dat linker hoofd hoor!!!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:18

goedkoopje voor een stalnaam... 6.50 Verward
en stalnamen kunnen voor of na de roepnaam en zijn dan idd beschermd... maakt niet uit over welk dier het gaat, bij kennel of cattery namen werkt het ook zo.

volgens mij kun je nog ergens je naam laten registreren alleen kost het dan wat meer poen. weet alleen niet meer hoe en wat.

mensen allemaal erg veel plezier morgen! Ja

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:19

Geintje! Haha!

Nee, als je naar zo'n iemand zoekt kunnen jullie nog lang zoeken hoor.
Ik heb (is op deze foto niet goed te zien) een maand geleden mijn "tinker"staart afgeknipt, dus ik ben nu kort harig en nog blonder.
Dat was toch al wel opgemerkt dat "nog blonder"

zwanepol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:25

Ik ga nu afsluiten, dus tot morgen mensen.

See You! *o/*

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 06:14

Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box Haha!

tot straks Doei, doei

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 07:37

Tinkermuts schreef:
Haidihoo, ik ben te herkennen aan een groot wit beest naast me en een bodywarmer met Chakotay erop, alleen lopen we daar met zijn 4en in, ik ben me toch een partij zenuwachtig, whieeee, hij zou vannacht vast wel weer in een drol gelegen hebben, spreek me maar gewoon aan hoor als je die bolle van me wil knuffen, hij staat daat namelijk in een box Haha!

tot straks Doei, doei

ik heb NIKS GEwassen../ ik poets hem vlug en hij is weer wit.
Ik denk dat ik de enige tinker heb die NOOIT vies is Bloos Op cayuse na gelaten.. die ligt ALTIJD in de stront..

Offie is brand schoon!!

gna gna gna

Meiden tot zo!!
( ikheb me 2 "schattige" kindertjes ook mee.. Dus als je er 1 hoort krijsen.. Its Morris Pling