ach ik had ook nog maar 95 foto's gemaakt !!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien is deze beter,ik maak woensdag wel foto's dichtbij !
dan van de staart want die moet nog !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha, misschien kunnen ze hier ook een prijs voor geven, voor de tinker met de witste sokken.
Sokkebok schreef:Ik ben bang dat de henstenkeuring een witte sokkenshow gaat wordenhaha, misschien kunnen ze hier ook een prijs voor geven, voor de tinker met de witste sokken.
Sokkebok schreef:Ik ben bang dat de henstenkeuring een witte sokkenshow gaat wordenhaha, misschien kunnen ze hier ook een prijs voor geven, voor de tinker met de witste sokken.
jacky2 schreef:was ik helemaal vergeten een foto van dichtbij te nemen,
ach ik had ook nog maar 95 foto's gemaakt !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
misschien is deze beter,ik maak woensdag wel foto's dichtbij !
dan van de staart want die moet nog !![]()
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... MDDM[/img]

Cayusejuhh schreef:Nou het gezeik begon dat je mjin en zeikerd vond.. en tegen mij is er NIKS uit gepraat.. dus tja ik weet het niet hoor..
Maar ikheb nisk gehoord van je.
kiss schreef:Cayusejuhh schreef:Nou het gezeik begon dat je mjin en zeikerd vond.. en tegen mij is er NIKS uit gepraat.. dus tja ik weet het niet hoor..
Maar ikheb nisk gehoord van je.
Hallo Nadine
gefeliciteerd met je gigant, wat fijn dat hij toch gezond is.
veel succes met hem
thanx!!
Jean schreef:Ja dat is het ergste, na het eerste rondje zijn de sokken al weer stoffig, al je was en poetswerk goed voor 10 minuten de blitz maken, maar het brengt wel een sfeertje met zich mee de weken er naar toe
... ja gezelli is dat altijd!
binnenkomen, dan heb je vaak echt eigenlijk een zonnebril nodig
ja gewoon alle bokkers zonnebril mee, zijn we meteen herkenbaar