Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loena123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 19:36

Mackie schreef:
Ja, Muis houdt hem niet genoeg in de gaten en dat weet ie en dan bokt ie graag. Dat paard is zo slim! Hij weet precies bij wie hij het wel en niet kan doen. Bij Ruud zou ie het echt niet in z'n bolle hersens halen. Bij ons thuis doet ie het ook af en toe. Niet bij Maria en mij, maar wel bij anderen, want die letten niet genoeg op. Dus dan krijgt ie een kap op Knipoog Hij geeft het altijd heel goed aan wanneer hij van plan is te gaan slaan; hij knijpt eerst nadrukkelijk met zijn staart en als je hem dan niet door elkaar haalt, gaat ie bokken, maar hij waarschuwt altijd eerst.
De koers ging onderweg 31,9 en toen bleef ze achter die Otaneskeh naomi zitten. Ja, wat wil je dan!? Toen had ze er gewoon achter vandaan gemoeten

kan jou draver galoperen ???????????????/ want ze kunnen het niet alen maal

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:07

Natuurlijk kunnen ze wel galopperen. Alleen hebben sommige dravers er moeite mee dit onder het zadel te doen. Zou je trouwens wat interpunctie in je berichten kunnen gebruiken? Maakt het wat makkelijker te lezen Knipoog

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:22

ze leren galoperen,

dravers hebben een chip en zekrs geen tatoeage, nederlandse, en brandmerk ok niet

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:31

ruitje schreef:
Heeft iemand Swiebertje Kes nog gevolgd dan?!Was wel benieuwd hoe die het zou doen in zo'n grote koers Lachen

Was zelf ook erg benieuwd hoe Swiebertje het er vandaag vanaf zou brengen. Swiebertje werd 4e en dat was dan tevens de laatste plek omdat Trenton Boko en Schumacher uitgeschakeld werden. Dit waren duidelijk paarden van een andere klasse als waar hij normaal tegen loopt. Starfighter won deze koers met overmacht.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:34

ruitje schreef:
Leuk toch Lachen ! Of heb je geen pony waar je ze voor kunt gebruiken?....dan kan je er meteen eentje aanschaffen en meedoen aan de mini-draverijen Marah Haha! ! ....Das wel Toppie zeg van de Langeweggies!Heeft iemand Swiebertje Kes nog gevolgd dan?!Was wel benieuwd hoe die het zou doen in zo'n grote koers Lachen

Ja maar het was voor de grap ze gaan de winkel in....

En weet iemand toevallig hoeveel Flirt D'anou geworden is... zat op de wc toen die finishte Bloos

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 20:38

eey wat heeft bandringa dan... laat ik nog maar even w88 met mn brief versturen... of valt t mee...

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 20:42

Mijj draver kan gewoon galopperen hoor, ik ken trouwens geen 1 draver die niet kan galopperen. Kijk dat ze het niet doen dat is wat anders, dat is gewoon omdat ze heel trouw zijn. Maar in het land ofzo galopperen ze allemaal wel eens. Nou, dan kunnen ze het dus

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:06

Djilan schreef:
Even vraagje. Een draver die koerst, krijgen die een tatoeage of brandmerk?
En heeft Don Badi gekoerst?
Ik vraag dat omdat mijn paard dus nergens een tatoeage oid heeft. Ik ging ieder jaar met Don naar Wassenaar op vakantie. Daar was een man die vond dat mijn paard een prachtige hoek in de schouder heeft. Perfect voor het dravertype dat hij is. (nog steeds, op zijn hoofd na Knipoog
Maar die man zij ook dat dravers meestal een tatoeage in de onderlip oid hebben als ze op de baan zijn uitgebracht.

Don Badi heeft gekoerst hoor ik net
en alleen amerikaanse en canadese hebben een tatoe in de lip.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:15

Ik heb nog een nieuwtje:

Langeweg had Incredable Hulk mee naar duindigt voor snelwerk, hij was ontzettend lui ( meestal tekenen voor een ontzettend goed paard) ps Vierde in de US hambletonian met een fout, dit jaar dacht ik bijna alle merrie's drachtig, en hij ging super. Wordt langzaam voorbereid op een internationale carriëre. starte in frankrijk is niet het hoofddoel. eigenaar van schie ziet een zelfde soort programma als met Incredable Crafts.

En ra ra wat voor deken heeft Incredable Hulk voor staldeken op:............

eentjtje met een bulldog Tong uitsteken:P

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:21

Racer is vandaag geschoren, ik had echt verwacht dat hij grauw/grijs zou worden van kleur.. Nagelbijten / Gniffelen

Maar.. hij is goudkleur geworden! Bloos! Vingers aflikken

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 21:24

Dat is een leuke verrassing Haha! We willen wel snel foto's hoor

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:10

Goudkleur...wat luxe ! ....jouw paard is goud waard Knipoog !Incredible Hulk....voor langeweg de opvolger voor Intact? en voor van schie de opvolger van Incredible Crafts?Zou leuk zijn! Haha!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:28

loena123 schreef:
kan jou draver galoperen ???????????????/ want ze kunnen het niet alen maal

En of mijn draver kan galoperen. Zij heeft nooit gekoerst omdat ze als het draven te hard wordt ze gaat galoperen Haha! .

Enne vandaag heb ik toch echt effies hard gegalopeerd op het strand OK dan!.
Het verbaasd me soms toch hoe hard zij kan.Denk ik dat ze vrij wel op topsnelheid gaat geef ik iets meer vrij en zij versnelt weer.

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 22:40

ja,ja ik kan heel wat draver's die galoperen (lees alle draver'rs)
De meeste weten alleen de comando er niet voor.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 23:23

rebecca is ook van Incredible Crafts, geloof ik:D

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 23:27

Ja, en Olivier is een Brilliant H. Daar hadden wij er ook een paar van (foto in mn profiel) Goed paard, is nog ergens in de 30 geworden, maar een paar jaar geleden overleden.

pinotjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 00:55

Hallo allemaal.
Ja beetje late reactie maar zag het topic een beetje te laat.
Ik hen sinds een half jaar ook een dravertje,Nou ja schijnbaar een halve.
Kylia is 12jaar zwart, witte bles, twee witte voetjes.1:65 groot.
Alleen ze heeft wel een schoonheidsfoutje want ze heeft dus een piephak.
Ze is heel erg lief alleen tegen andere paarden is ze niet zo heel erg lief met rijden enzoals je iemand inhaalt of dicht erlangs moet .Vooral met eten is ze niet de vriendelijkste tegen andere paarden.Als ik der los gooi in de bak kan ze gewoon net elk ander paard galoperen maar onder het zadel niet zo geweldig.Op de linkerhand gaat het beter want rechtsom gaat het vrijwel niet want dan gaat ze veel te hard en snijd alle hoeken af en breekt vrijwel der nek overder eigen benen.Onder het zadel galopeerd ze nooit zoals het moet maar ja das een kwestie van veel oefenen.
Ik vind het wel heel jammer dat ik verder van kylia der verleden niks af weet want heb haar bij een handelaar gehaalt.Heb wel een enting boekje maar dat ene adres en telefoonnummer klopt niet meer en het andere adres heb ik wel gebeld maar die mensen komen heel ergens anders vandaan en versta er maar de helft van en hun van mij presies hetzelfde schiet niet echt op dus.Waar ze voor mij heeft gestaan weet zogenaamd niemand te vertellen dus waar ze voor ze van mij wasstond is nog steeds een vraag
Groetjes janinne

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 07:40

Skorp is ook van Incredible Crafts en ik moet zeggen dat ie zijn vaders naaam eer aan doet

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:12

mooneyes schreef:
ze leren galoperen,

dravers hebben een chip en zekrs geen tatoeage, nederlandse, en brandmerk ok niet

14 jaar terug hadden dravers toch nog geen chip?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:13

Marah schreef:
Don Badi heeft gekoerst hoor ik net
en alleen amerikaanse en canadese hebben een tatoe in de lip.

Bedankt voor je informatie!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:18

Bij de dravers zijn ze 7 jaar geleden begonnen met chippen. Daarvoor werden ze op DNA geregistreerd. Kwamen ze een plukje manen van het veulen halen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:28

Dus ik zou via een DNA test kunnen achterhalen wie de vader is?
Maar dan moet ik wel al een idee hebben denk ik. Ze kunnen moeilijk de gegevens naast alle hengsten van rond 1986 leggen lijkt me...

Trouwens, zijn DNAprofiel moet dan dus al bekend zijn...
Zou ik eens na kunnen vragen bij de NDR!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:31

Ik denk inderdaad dat ze niet alle hengsten afgaan voor je Knipoog Het is puur om te controleren of dat ene veulen wel het veulen is dat het moet zijn (als je nog begrijpt wat ik bedoel Schijnheilig ) Stuur eens een aardig mailtje naar ze, je weet maar nooit.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:34

Ik bedenk me net dat ze natuurlijk wel zijn aftekeningen kennen. Voordat de chip er was werden gewoon de aftekeningen gecontroleerd bij het koersen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 11:35

Ik ben benieuwt Djilan of er wt uit komt!