Dat veulen is lief!!!!
Ik ben met Flahs zaterdag 1e geworden in Laren (selectiewedstrijd!)
Alleen op ut moment staat ze op de manege, omdat ze nog steeds niet hengstig is.......... (elke dag 40 min, heen en ook weer terug fietsen *zucht*)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
curly2day schreef:1.40 en ze is te koop voor de liefhebber !!
Toydoll schreef:curly2day schreef:1.40 en ze is te koop voor de liefhebber !!
ooh als je haar nou over een jaartje te koop had dan had ik haar zo van je overgenomen, ik wil zo graaaag een valk merrie....
En dat lieve veulentje he, haar mam is dus schimmel en pa valk?
Hoe zijn de kleuren van de ouders van de ouders?
miss heb ik dan toch wel een kans om een valkje te fokken met mijn (bruin geboren) schimmeltje..
..Marja1988 schreef:stap je over op paarden?
Kusia schreef:Zijn ze wel 100% Connemara? Ik heb namelijk begrepen vanuit het gastenboek op connemara.nl dat er arabier in zit?
maartjuh schreef:Marja1988 schreef:stap je over op paarden?
Jap... Ben te groot voor ze... Schop bijna de hindernissen eraf met mn voeten
Was ff vergeten dit topic
). En waarschijnlijk gaan we daarvoor. De meeste E-pony's die er stonden waren kruisingen met kwpn, en opgegeven moment zat er nog maar een kwart connemara in, dus dat had er niet veel mee te maken dan, maar ja stonden wel leuke beestjes tussen maar niet dat ik zoiets had van jaaaa dat is hem 
En daar was ik erg blij om

Manuutje1990 schreef:Leuke pony's, die Connemara's
Wat is de gemiddelde stokmaat ongeveer van dit ras?
:D

Jessica12345 schreef:Ik wou eerst ook een connemara maar ik ben zelf heel lang (1.78) dus ze zijn iets te klein...En nu heb ik een KWPN

en 14 jaar, en zo goed als uitgegroeid. maar....pas ik dan nog wel op een grote connemara?? ik hoop van wel, want ik vind ze echt geweldig...!
justmie schreef:iik krijg heel misschien ook een pony en ik wil heel heel graag een connemara, maar ik ben 1,72men 14 jaar, en zo goed als uitgegroeid. maar....pas ik dan nog wel op een grote connemara?? ik hoop van wel, want ik vind ze echt geweldig...!

Manuutje1990 schreef:justmie schreef:iik krijg heel misschien ook een pony en ik wil heel heel graag een connemara, maar ik ben 1,72men 14 jaar, en zo goed als uitgegroeid. maar....pas ik dan nog wel op een grote connemara?? ik hoop van wel, want ik vind ze echt geweldig...!
Daar zit ik dus ook mee
Ik pas er nog makkelijk op, ik ben 1.70.
Maar aan de andere kant trekken de paarden me ook heel erg.. En dan vooral Trekpaarden, en de zware warmbloeden en de barokkepaarden
En aan de andere kant vind ik een pony ook geweldig..
justmie schreef:iik krijg heel misschien ook een pony en ik wil heel heel graag een connemara, maar ik ben 1,72m en 14 jaar, en zo goed als uitgegroeid. maar....pas ik dan nog wel op een grote connemara?? ik hoop van wel, want ik vind ze echt geweldig...!