Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:@Maralyn zo gaat het hier inderdaad ook.
Hij kan zooo dom zijn af en toe met zijn acties.
@sintara, dat hoeft natuurlijk ook niet. Ik heb ook een paar bloedjes verkocht aan "recreanten".
Ik kan dan net zo gelukkig worden van foto's al scheurend door het bos of een zeer geslaagde clinic extreme trail of wat dan ook.
Ik vind het belangrijk om contact te houden met nieuwe eigenaren. Let wel dit betekent niet dat ik er op de stoep sta of ze iedere maand updates moeten sturen of net wat. Ik vind het gewoon fijn dat ze met zaken naar mij durven komen en het ook leuk vinden om vorderingen door te geven. De oude eigenaren genieten daar ook ontzettend van.
Zo heb ik een paar maanden terug een merrie verkocht die gefokt is door de koningin van Engeland en aangekocht als renpaard/fokmerrie door een goede kennis uit Duitsland voor een aardige smak geld. Het renpaard zijn ging hem niet worden (te langzaam) en als fokmerrie liet haar volle broer net te weinig zien. Besloten werd dus een nieuw huisje te zoeken voor de merrie. Afgelopen week zond ik hem dus de foto die ik van de nieuwe eigenaresse ontvangen heb al galopperend over de zandverstuiving. Die man was zo intens gelukkig dat de merrie een goed adres gevonden heeft. Vol trots laat hij dan ook aan iedereen de foto zien.
Lauss_ schreef:Hahaha herkenbaar allemaal! Sulfur is ook zo’n bulldozer.. in het begin had hij ook echt geen respect voor mensen, dat is gelukkig echt wel veel beter. Maar hij kan rustig tegen een staander van een hindernis aanlopen, of vol op/in het opstapkrukje staan. Gewoon omdat dat dan volgens hem in de weg staat, en dan nog geïrriteerd zijn been schudden als het krukje aan m blijft hangen..
@alwaysh Ik hou ook van setjesNiet perse merkgebonden, ik vind echt veel leuk! Ik heb ook een beetje een halster obsessie.. dat mag ik van vriendinnen voorlopig even niet meer kopen hahaha.
maralyn schreef:Ff kijken of ik daar foto's van heb hier in het bestand.
Ben nog niet zo goed hoor. Maar vind het vooral erg leuk om te doen.
Voor mijn stal genoten en mezelf.
[ [url=m/oMOQqO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze voor mezelf gemaakt.
[ [url=m/c0ogi4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier heb ik beugelriemhoesjes voor gemaakt. (Maar die moeten nog een x gestikt worden. Klitteband blijft niet zitten)
[ [url=m/Nbv1ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lauss_ schreef:Mijn paard heeft dus ook zn mond soms open, en ik vind m erg zoekend en onrustig in de hand. Hij heeft weinig ruimte en een beetje een laag gehemelte, iemand tips welke bitten ik eens zou kunnen proberen?