papieren:geen
leeftijd: 13
hoogte: 98 cm.
kleur:zwart
aftekeningen:geen
je kunt erop zitten maar niet rijden
springt over 80 cm.
drachtig
zomerexeem
gouden karakter

xxx [***]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

parouscha schreef:Inderdaad, wat bedoel je daar precies mee ?

stef schreef:Ze is NMPRS, voor een doodnormaal papierloos shette veulen zou je het nooit krijgen.
Je zegt zelf dat je vind dat er voor miniatures belachelijke prijzen worden gegeven.
Denk dat als Sagira gewoon shetland was (hoewel ze naar mijn idee nog steeds shetland gefokt is, gezien afstamming) je minder zou vragen.
Dat bedoel ik
xxsummyxx schreef:nouw.. 350 euro is een goed prijsje hoor en is niet jouw zaken Stef![]()
en waarom zou ze er minder voor vragen en wat maakt het uit als tie geen papieren heb anderen shets zijn met papieren voor 700 euro dus 350 euro is gewoon een goed prijsje hoor
kijk maar ook op markplaats hoe duur die shetjes zijn dus 350 euro is een goed prijsje

stef schreef:Jeetje zeg, doe even een beetje normaal.
Nee, het zijn mijn zaken niet, en nee, ik zeg nergens dat ze dat er niet voor mag vragen. Het zal me zelfs een rotzorg zijn al vraagt er 10 duizend voor.
Dat bedoel ik ook helemaal niet, kan je zien, als je leest......

stef schreef:Jeetje zeg, doe even een beetje normaal.
Nee, het zijn mijn zaken niet, en nee, ik zeg nergens dat ze dat er niet voor mag vragen. Het zal me zelfs een rotzorg zijn al vraagt er 10 duizend voor.
Dat bedoel ik ook helemaal niet, kan je zien, als je leest......