Nu Donnatella in zomervacht zit, wilde ik toch eens wat foto's plaatsen. Ik keek er al wat vreemd tegenaan, want ze leek in de winter ook al net een aalstreep en wildstrepen op de benen te hebben, maar nu met de zomervacht is het nog veel duidelijker te zien.
Wat denken jullie, countershading of echt dun? (In de staart kan ik niet echt duidelijk ontdekken of de streep doorloopt...) In de ouders kan ik overigens ook geen dun terug vinden, maar het is wel apart dat ze dan ook van die duidelijke strepen op de benen heeft... Afstamming: http://www.leunsveld.nl/index.php/pony- ... donnatella
Deze foto's vandaag even met mobiel gemaakt: Op deze foto lijkt de streep minder scherp dan irl, dan springt ie er echt meer uit.
Hier op deze keuringsfoto's van de vorige eigenaar vond ik het ook al wel opvallen.
Volgens mij bestaat er nog geen test voor... meende ik laatst ergens gelezen te hebben. Maar mocht ze dun zijn, sowieso erg leuke verrassing natuurlijk
En veulen 2 op de zorgboerderij , is ze nu lichtbruin of zie ik spoken en is het valk bont? Pa palomino panterbont namelijk...
Set_Elkol
Geplaatst: 14-05-13 18:13
nou valk bont denk ik sowieso niet de staart is licht, eerder heel misschien palomino bont maar eerder gewoon vos?
Anoniem
Geplaatst: 14-05-13 18:15
Oh ja meneer heeft geen zwart in zijn manen en staart Dom van me , dan zal het een leuk vosje met vlekjes zijn!
Nicole
Geplaatst: 14-05-13 18:18
ze is idd een vos bonte palomino bont hadden de manen en staart wit moeten zijn
mijnlieverd
Geplaatst: 14-05-13 18:21
BOKTMANDYY wat een knap paard! Wauw!
Nicole wat een mooi paardje! Kan goed springen zo te zien!
jesss_amigo
Geplaatst: 14-05-13 18:22
Ik kwijl hier helemaal weg !! Wil altijd al een palomino of valk, maar heb nu toch een donkerbruin paard onder mijn kont Ik volg zeker! Kan ik weer verder kwijlen
Anoniem
Geplaatst: 14-05-13 18:23
Nicole schreef:
Hij , bedankt voor de opheldering!
jolandje
Geplaatst: 14-05-13 18:44
ik zit ook al te kwijlen, wat een práchtige paarden komen er hier langs, ik hoop toch echt ook eens een bijzonder kleurtje te hebben, ik zal de mijne niet plaatsen , maar voor de liefhebber staan ze wel inmijn profiel
Nicole
Geplaatst: 14-05-13 18:52
takkie_muis schreef:
Nicole schreef:
Je typte zelf ZE bij de foto dus vandaar dat ik dacht ze haha
Anoniem
Geplaatst: 14-05-13 19:35
takkie_muis schreef:
Nicole schreef:
Je typte zelf ZE bij de foto dus vandaar dat ik dacht ze haha
Ben moe
BOKTMANDYY
Geplaatst: 15-05-13 16:38
mijnlieverd schreef:
BOKTMANDYY wat een knap paard! Wauw!
Nicole wat een mooi paardje! Kan goed springen zo te zien!
Dankje, is hij ook zeker , alleen dat wist hij zelf ook al te goed, haha