mango schreef:hihihihi geweldig goed verwoord in een woord perfect!!
ik ga voor een Egyptisch braadstukje ja over smaak valt niet te twisten!!
Heb je het nou nog niet geleerd? Over smaak valt WEL te twisten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fasel"]
[quote="mango schreef:hihihihi geweldig goed verwoord in een woord perfect!!
mango schreef:
nou zeg hihihihiih mag dat hier niet eens en als ik nou zeg dat ik de meeste veulens lelijk vind..wel leuk lelijk maar nix klopt aan die beesies en het maakt niet of ze dan arabier, kwpn of whatever zijn of is dat weer een ander topic...???!!![]()
oeps weer mijn eigen mening gegeven!!!
marengo schreef:Als je een Fries fokt zeg je toch ook niet ik ga lekker een witte fokken want dat vindt ik mooier, schijt aan de ras standaard, want dan heb ik nieuws voor je: hoe worst dat het je wezen mag, je krijgt gewoon geen papier bij je paard, sta je daar met je persoonlijke smaak, niet aan de ras standaard voldoende witte Fries. Dan is het dus GEEN Fries voor het stamboek want hij voldoet niet, zou een hele goeie gedacht zijn voor het AVS.
Fasel"]
[quote="mango schreef:hihihihi geweldig goed verwoord in een woord perfect!!
stef"]
[quote="marengo schreef:Als je een Fries fokt zeg je toch ook niet ik ga lekker een witte fokken want dat vindt ik mooier, schijt aan de ras standaard, want dan heb ik nieuws voor je: hoe worst dat het je wezen mag, je krijgt gewoon geen papier bij je paard, sta je daar met je persoonlijke smaak, niet aan de ras standaard voldoende witte Fries. Dan is het dus GEEN Fries voor het stamboek want hij voldoet niet, zou een hele goeie gedacht zijn voor het AVS.
Cassidy"]
Kijk maar naar de Arabieren die het goed doen op de renbaan. Kijk dan even welk paard die extreme dish vertoond...en die zijn er niet.
[/quote]
de arabieren op de renbaan zijn steeds vaker franse arabieren dus dat verklaard een hoop![]()
[quote="Sabiy schreef:Dank je Jacq, je hebt het weer eens prima verwoord. Van mij nemen ze hier niks aan, misschien van jou wel (ook al zeggen we hetzelfde, hahaha). Ik denk dat ik mijn pogingen tot uitleg en onderbouwing hiervan maar staak, we praten toch tegen een gewapend betonnen muur....
marengo schreef:Eigen mening is nooit uit den boze, het willen fokken van een raspaard en niet aan enige vorm van rasstandaard willen voldoen om dat je die persoonlijk niet mooi/leuk/functioneel vindt DAT is uit den boze, dan moet je iets anders gaan fokken wat je wèl past. Als ik een paard wil fokken dat uitziet als een shire, ga ik toch geen arabier daarvoor uitzoeken om maar eens een zijstraat te noemen ?.
Sabiy schreef:Ik heb erg veel respect voor de mening van anderen, alleen niet als men maar een beetje dom in de ruimte aan het l*llen is, en dat is precies wat hier gebeurt. Gelukkig willen sommigen nog wel graag iets leren, maar er zijn er bij die gewoon echt een bord voor hun hoofd hebben.
stef schreef:Als ik een paard met een snoekshoofd, hertenhals, karperrug, koehakkig, en franse stand mooi vind, dan vind ik dat paard mooi *maar dat is heel persoonlijk natuurlijk*
Cassidy schreef:Ik heb trouwens de naam van de aandoening gevonden die voor vergrote bijholtes zorgt (en de jibbah of de "dish" word veroorzaakt door vergrote bijholtes) . De afwijking heet: Acromegalie.
stef"]
[quote="marengo schreef:Als je een Fries fokt zeg je toch ook niet ik ga lekker een witte fokken want dat vindt ik mooier, schijt aan de ras standaard, want dan heb ik nieuws voor je: hoe worst dat het je wezen mag, je krijgt gewoon geen papier bij je paard, sta je daar met je persoonlijke smaak, niet aan de ras standaard voldoende witte Fries. Dan is het dus GEEN Fries voor het stamboek want hij voldoet niet, zou een hele goeie gedacht zijn voor het AVS.
pegassa"]
[quote="stef"][quote="marengo schreef:Als je een Fries fokt zeg je toch ook niet ik ga lekker een witte fokken want dat vindt ik mooier, schijt aan de ras standaard, want dan heb ik nieuws voor je: hoe worst dat het je wezen mag, je krijgt gewoon geen papier bij je paard, sta je daar met je persoonlijke smaak, niet aan de ras standaard voldoende witte Fries. Dan is het dus GEEN Fries voor het stamboek want hij voldoet niet, zou een hele goeie gedacht zijn voor het AVS.
Fasel"]
[quote="pegassa"][quote="stef"]