Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mandylfmarca schreef:claudia_lady, haha! geniaal jij beschrijft dan weer precies het oude type haflinger dat overal schijt aan heeft.
wat dat aan gaat is mijn haflingertje, dan totaal geen haflingertje.. altyd netjes wit overal voor willen gaan, super slank en elegant en springt en dressuurt (leuk woord!) als een sport knol.
Teuntje111 schreef:Er is in elk paard altijd wel iets wat mij aanspreekt en heb aan geen enkel ras een hekel. Extremen spreken mij juist aan op een of andere manier.
Heb van verderlichte arabierenkruissing tot aan zware koudbloeden gehad.
Waar ik wel een hekel aan heb is dominante, totaal respectloze, niet opgevoedde rotzakken.. Die zul je in mijn wei ook niet aantreffen, want ik maak korte metten met ze
Sharani schreef:Wat een vreemd topic is dit, hoe kun je als paardenliefhebber nou een hekel aan een bepaald ras hebben. Dat het ene ras je meer aanspreekt dan het andere kan ik begrijpen maar er een hekel aan hebben...
. Mij spreken koudbloeds minder aan maar ik heb er zeker geen hekel aan.
Dromen schreef:Fjorden.
Sorry voor alle Fjorden liefhebbers maar dit ras is gewoon te beschrijven in 3 letters: lui
Ik reed met een buitenrit op een Fjord, bleef maar hangen in de teugels. Op laatst dacht ik: achja, ik ga dat paard echt niet opnieuw opvoeden in 2,5 uur. Dus ik liet de teugels langer.
Legde die Fjord z'n hoofd op de rug van zijn voorganger en sjokte zo verder.
![]()
Hoe bedoel je lui?
Ma_ris_ka schreef:Dromen schreef:Fjorden.
Sorry voor alle Fjorden liefhebbers maar dit ras is gewoon te beschrijven in 3 letters: lui
Ik reed met een buitenrit op een Fjord, bleef maar hangen in de teugels. Op laatst dacht ik: achja, ik ga dat paard echt niet opnieuw opvoeden in 2,5 uur. Dus ik liet de teugels langer.
![]()
Hoe bedoel je lui?
Dit baseer je serieus op 1 ritje met een Fjord?? Hoezo over één kam scheren :p
Maakt ook niet uit verder, ieders eigen
Dromen schreef:Fjorden.
![]()
Hoe bedoel je lui?